אופטיקה בורוכוב מונגשת לבעלי מוגבלויות על פי חוק.

אופטיקה בורוכוב מונגשת לבעלי מוגבלויות על פי חוק.

עדשות מולטיפוקל של צייס (ZEISS)

עדשות מולטיפוקל של צייס
(ZEISS)

עדשות מולטיפוקל צייס – ZEISS

עדשות מולטיפוקל צייס ZEISS,  הן, בולטות כמגדלור של חדשנו בנוף ההולך ומתפתח של משקפיים.   ZEISS זה שם נרדף למצוינות אופטית, הנמצאת בחזית האבולוציה הזו. בניגוד לעדשות ראייה חד-פעמיות מסורתיות, מולטיפוקלים נותנים מענה לצרכים של אנשים עם פרסביופיה, ועוברים בצורה חלקה בין מרחקי מוקד שונים. המסע אל הראייה המושלמת עשתה צעדים יוצאי דופן, ו-ZEISS  מילאה תפקיד מרכזי בשינוי הזה.

קצת היסטוריה

ההיסטוריה של חברת האופטיקה ZEISS עשירה ושזורה עמוק עם התקדמות בטכנולוגיה אופטית וייצור מדויק. הנה סקירה קצרה של ההיסטוריה של ZEISS:

חברת ZEISS נוסדה על ידי קרל זייס בג'נה, גרמניה ב1846. בתחילה, זה התחיל כבית מלאכה קטן לייצור מיקרוסקופים. המיקרוסקופים של החברה התפרסמו באיכותם ובדיוק יוצאי דופן, וקבעו סטנדרטים חדשים במחקר מדעי.

בסוף המאה ה-19 חברת  ZEISS הרחיבה את המומחיות שלה לתחום עדשות המצלמה, ויצרה אופטיקה איכותית עבור מצלמות. שיתוף הפעולה עם יצרן המצלמות ארנסט אבה סימן את תחילתה של שותפות שהשפיעה משמעותית על התקדמות האופטיות.

בשנת 1889 הוקמה קרן צייס, שהבטיחה את עצמאותה של החברה והנחתה את הקרקע להצלחתה ארוכת הטווח. מבנה היסוד הזה אפשר ל-ZEISS להתמקד במחקר ופיתוח מבלי להיות נתון ללחצים של בעלי המניות.

לאחר מכן, בשנת 1926 ZEISS שיתפה פעולה עם ICA, Contessa-Nettel וארנמן כדי ליצור את Zeiss-Ikon, שחקן מרכזי בתעשיית המצלמות. שיתוף פעולה זה הוביל לייצור מצלמות ועדשות אייקוניות, שתרם למוניטין העולמי של ZEISS בתחום.

בשנת 1945 לאחר מלחמת העולם השנייה, גרמניה חולקה, ו-ZEISS פוצלה לישויות שונות, כל אחת ממוקמת במזרח ובמערב גרמניה. החלק המזרח גרמני נודע בשם VEB Carl Zeiss Jena, בעוד החלק המערבי הגרמני המשיך בתור Carl Zeiss AG.

ורק בשנות 1991עם איחודה מחדש של גרמניה, חברה החלה בתהליך התרחבות ויציאה לשוק העולמי. לאורך השנים ZEISS המשיכה לחדש בתחומים אופטיים שונים. החברה תרמה תרומה משמעותית לטכנולוגיית העדשות, לרבות עדשות משקפיים, עדשות מצלמה ואופטיקה רפואית. עדשות מולטיפוקל צייס (ZEISS ידועות) בדייקנות ובמצוינות האופטית שלהן.

ZEISS נחשבת אחת החברות המובילות בקני מידה עולמית באופטיקה ובאופטואלקטרוניקה.

לאורך ההיסטוריה שלה, ZEISS הייתה שם נרדף לדיוק, איכות וחדשנות בתחום האופטיקה. המחויבות של החברה למחקר ופיתוח אפשרה לה לשמור על עמדה מובילה במגזרים שונים, ולעצב את האופן שבו אנו תופסים את העולם ומתקשרים איתו באמצעות טכנולוגיה אופטית.

פרוגרסיביות ומודרניות של היצרנים כמו ZEISS דחפה בעקביות את הגבולות של מה שאפשרי. השילוב של טכנולוגיה חדשנית לא רק שיפר את חדות הראייה אלא גם התייחס לדאגות האסתטיות של מרכיבי משקפיים. בואו נצלול עמוק יותר לתוך התכונות שהופכות את עדשות המולטיפוקל צייס (ZEISS) לבחירה בולטת בשוק המשקפיים.

לכל מי שמכיר עדשות המולטיפוקל צייס (ZEISS) ברור שהיכולות האופטיים שלהן הן הופכות אותן ליותר יותר מסתם עדשות ומשקפיים מתקנות. הן מייצגות מחויבות לדיוק, מיזוג של סגנון ופונקציונליות, וחזון לעולם ברור ותוסס יותר. החברה ממשיכה לעצב את עתיד המשקפיים, ומעצימה את הלובשים לראות ולחוות את החיים בבהירות שאין שני לה.

מהם היתרונות של עדשות מולטיפוקל צייס

ZEISS ידועה במחויבותה לאופטיקה מדויקת. החברה משתמשת בטכנולוגיה מתקדמת, כולל עיצוב חופשי, כדי ליצור עדשות המותאמות לצרכי הראייה הייחודיים של כל אדם. דיוק זה מבטיח ראייה חדה וברורה לכל המרחקים.

עדשות מולטיפוקל צייס (ZEISS) מספקות מעבר חלק בין אזורי מרשם שונים. בין אם אתם מסתכלים על משהו מקרוב, מתמקדים במרחק ביניים או צופים באובייקטים מרחוק, עדשות ZEISS מציעות התקדמות חלקה וטבעי, ומבטלת את הצורך במספר זוגות משקפיים

עדשות פרוגרסיביות של ZEISS, במיוחד, נועדו למזער עיוותים היקפיים. משמעות הדבר היא שהלובשים חווים שדה ראייה טבעי יותר ללא הקווים הבולטים הקשורים לביפוקלים מסורתיים. העדשות מייעלות את הראייה ההיקפית, ומשפרות את החוויה החזותית הכוללת.

עדשות מולטיפוקל צייס ZEISS מגיעות לרוב עם ציפויים מתקדמים DuraVision Platinum, המספקים יתרונות נוספים.

  • תכונות אנטי-רפלקטיביות:

ציפוי בעל תכונה אנטי-רפלקטיבית המפחיתה סנוור והשתקפויות על פני העדשה. זה משפר את בהירות הראייה, במיוחד בתנאי תאורה מאתגרים.

  • התנגדות שריטה:

הציפוי נועד לספק רמה של עמידות בפני שריטות, המסייע בהגנה על העדשה מפני שריטות קלות שעלולות להתרחש במהלך שימוש יומיומי.

  • קל לנקות:

ציפויי DuraVision Platinum שמקל על הסרת כתמים, טביעות אצבע ולכלוך ממשטח העדשה.

  • דוחה אבק ומים:

הציפוי של עדשות מולטיפוקל צייס ZEISS  בעל תכונות הדוחות אבק ומים, התורמות למשטח עדשה להיות  נקי וברור יותר.

  • עמידות לאורך זמן:

ציפויי  DuraVision Platinum, מעלה את אחוז העמידות, מספק ביצועים ושמירה על איכות העדשה לאורך זמן.

מעבר לפונקציונליות, ציפויים כמו DuraVision Platinum עשויים לשפר את המראה האסתטי של העדשות על ידי הפחתת השתקפויות, ולאפשר לאחרים לראות את העיניים שלך בצורה ברורה יותר.

כמו כן, ZEISS מכירה בכך שמשקפיים הם לא רק כלי לתיקון ראייה אלא גם אביזר אופנה. המותג מציע מגוון מסגרות מסוגננות המשלימות את העדשות המתקדמות שלהם. לובשים יכולים ליהנות גם מראייה ברורה וגם ממראה אופנתי, מתמזגים בצורה ותפקוד חלק.

עדשות מולטיפוקל צייס מעוצבות במיוחד כדי לענות על הדרישות של החיים המודרניים. עדשות אלו מסתגלות בצורה חלקה לפעילויות וסביבות שונות, כולל שימוש במכשיר דיגיטלי, קריאה ועיסוקים בחוץ. הטכנולוגיה נותנת מענה לאתגרים החזותיים שמציב העידן הדיגיטלי.

ל-ZEISS יש מוניטין רב שנים כמותג מהימן וחדשני בתחום האופטיקה. עם היסטוריה שראשיתה במאה ה-19, ZEISS דחפה בעקביות את הגבולות של מה שאפשר בטכנולוגיית העדשות. בחירה בעדשות ZEISS פירושה ליהנות ממורשת של מומחיות אופטית וחדשנות.

ZEISS מבינה שהחזון של כל אדם הוא ייחודי. עם אפשרויות התאמה אישית זמינות, למרכיבים יכולים להיות עדשות מותאמות לצרכים ולהעדפות הספציפיות שלהם. התאמה אישית זו תורמת לחוויה ויזואלית נוחה ומספקת יותר.

לסיכום, עדשות מולטיפוקל צייס ZEISS, תוצרת גרמניה, בולטות בתעשיית המשקפיים בשל מחויבותן לדיוק, מולטיפוקאליות חלקה, מופחתת עיוותים, ציפויים מתקדמים, טכנולוגיית SmartLife, אסתטיקה מסוגננת, מורשת מותג מהימנה ואפשרויות התאמה אישית. יתרונות אלה יחד הופכים את עדשות ZEISS לבחירה פופולרית עבור אלה המחפשים תיקון ראייה באיכות גבוהה וחוויה חזותית כוללת משופרת.

לשאלות או התייעצות בנושא התאמה ורכישה של עדשות מולטיפוקל צייס (ZEISS) אתם מוזמנים לצלצל אלינו:

  03-9310327 

סוגי עדשות צייס

 באופטיקה בורוכוב אתם יכולים להתרשם ממגוון הרחב של עדשות ZEISS ולמצוא מענה לצרכי ראייה והעדפות השונות שלכם.

עדשות פוטוכרומיות:

עדשות פוטוכרומיות של צייס כמו ZEISS Photofusion, הן עדשות המתאימות לתנאי האור המשתנים. הם מתכהים כאשר הם נחשפים לאור UV בחוץ ומתבהרים שוב בתוך הבית. תכונה זו מספקת נוחות והגנה מפני סנוור וקרני UV מזיקות.

עדשות חוסמות אור כחול:

עם השכיחות של מסכים דיגיטליים, ZEISS מטפלת בחששות הקשורים לחשיפה לאור כחול באמצעות עדשות הכוללות טכנולוגיה לחסימת אור כחול. עדשות אלו מכוונות להפחית את עומס העיניים והפרעות פוטנציאליות לשינה הנגרמות מחשיפה ממושכת לאור כחול ממכשירים דיגיטליים.

עדשות בודדות פרוגרסיביות:

 עדשות ZEISS Progressive Individual לוקחות את ההתאמה האישית לשלב הבא. עדשות אלו מותאמות אישית לצרכים החזותיים הייחודיים של הלובש ולבחירת המסגרת. האופטימיזציה לוקחת בחשבון גורמים כמו מרשם, גודל מסגרת והרגלים חזותיים אינדיבידואליים עבור חווית ראייה מותאמת ונוחה באמת.

עדשות משקפי שמש מקוטבות:

בין עדשות מולטיפוקליות של צייס נמצאות גם עדשות משקפי שמש מקוטבות המספקות הפחתת סנוור מעולה, מה שהופך אותן לאידיאליות לפעילויות בחוץ. עדשות אלו משפרות את הנוחות והבהירות החזותית, במיוחד בתנאי אור שמש בהיר, על ידי חסימת אור מקוטב אופקית.

עדשות DriveSafe:

עדשות DriveSafe של צייס נועדו לתת מענה לאתגרים החזותיים הספציפיים של נהיגה, כגון תנאי תאורה משתנים ושינויים מהירים בפוקוס. עדשות אלו שואפות לשפר את הבהירות החזותית, להפחית את הסנוור ולספק ניגודיות טובה יותר לחוויית נהיגה בטוחה יותר.

המבחר המגוון של העדשות מולטיפוקל צייס משקף את המחויבות שלהם לענות על הצרכים החזותיים הייחודיים של אנשים על פני פעילויות וסביבות שונות. בין אם אתם מחפשים בהירות יומיומית, תמיכה תעסוקתית מיוחדת או ראייה משופרת לפעילויות ספציפיות כמו נהיגה, ל-ZEISS יש פתרון עדשות שיתאים לדרישות שלכם.

איפה ניתן לרכוש עדשות מולטיפוקל של צייס

באופטיקה בורוכוב תוכלו למצוא מגוון רחב של עדשות מולטיפוקל גרמניות ואחרות ובפרט עדשות מולטיפוקל צייס.

בנסוף למבחר של עדשות, הצוות המקצועי של האופטיקה בורוכוב, הכולל גם אופטמטריסיטים מוסמכים, מנוסים ומקצועים, שיודעים להתאים את העדשות לפי התקציב ולפי הצרכים של הלקוח. כמובן, באופטיקה יש מעבדה המאובזרת בציוד חדשני ומתקדם, המאפשרת לקבל את התוצאות ההתאמה הטובים ביותר.

אתם מוזמנים להגיע לאחד מסניפי הרשת או ליצור איתנו קשר בטלפון:

  03-9310327 

מוזמנים לשתף

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button