אופטיקה בורוכוב מונגשת לבעלי מוגבלויות על פי חוק.

אופטיקה בורוכוב מונגשת לבעלי מוגבלויות על פי חוק.

משקפי ראייה לילדים

משקפי ראייה
לילדים

מדריך לבחירת משקפי ראייה לילדים

כהורה, מציאת המשקפיים המתאימים לילדכם היא משימה חשובה שכרוכה בשיקולים מעבר לסגנון בלבד. בריאות ונוחות ראייה אופטימלית חיוניות לרווחת ילדך ולביצועים הלימודיים. עם המגוון הרחב של האפשרויות הזמינות, תהליך בחירת זוג המשקפיים המושלם יכול להיות יחסית קל. עם זאת, מדריך זה נועד לפשט את התהליך על ידי מתן תובנות חשובות לגבי בחירת משקפי ראייה לילדים, תוך הבטחת פונקציונליות וסגנון כאחד. לאחר שילד עבר בדיקת ראייה אצל רופא עניים ילדים, וקיבל הפנייה למשקפיים אתם בוודאי תחפשו מקום, שבו תוכלו לקבל שירות. אנחנו באופטיקה בורוכוב יודעים איך להפוך את תהליך של התאמת משקפי ראייה לילדים לקל, מהיר ויעיל.

השלב הראשון בבחירת משקפיים עבור ילדכם הוא ביצוע בדיקת עיניים מקיפה עם אופטומטריסט מוסמך. האופטומטריסט יספק לכם מרשם, הכולל את הפרטים הדרושים לבחירת העדשות המתאימות למשקפיים של ילדכם.

ילדים יכולים להיות פעילים ולעיתים קצת פחות זהירים עם החפצים שלהם. לכן, בכדאי לא להגביל ילד, חיוני לבחור משקפיים עמידים ומתאימים לאורח החיים הפעיל שלהם. חפשו מסגרות העשויות מחומרים יציבים כגון פלסטיק גמיש או טיטניום, אשר נוטים פחות להישבר.

משקפיים שמתאימים כראוי חיוניים לנוחות ולראייה של ילדכם. חפשו מסגרות שעוצבו במיוחד לילדים, עם תכונות כמו כריות אף מתכווננות וזרועות רקות. אלה מאפשרים התאמה אישית, מבטיחים שהמשקפיים יישארו במקומם ואינם יגרמו לאי נוחות במהלך שימוש ממושך.

ילדים לרוב רוצים להרכיב משקפיים המשקפים את האישיות והסגנון הייחודיים שלהם. בחנות אופטיקה בורוכוב תמצאו מגוון רחב של מסגרות בצבעים, צורות ודוגמאות שונות כדי להתאים לקבוצות גיל שונות. עודדו את ילדכם להשתתף בתהליך הבחירה, שכן זה ישפר את הביטחון העצמי והנכונות שלו להרכיב משקפיים באופן קבוע.

מלבד המסגרת, העדשות חשובות לא פחות בהבטחת ראייה מיטבית לילדך. שוחח על אפשרויות העדשות הזמינות עם האופטומטריסט כדי לקבוע את הבחירה הטובה ביותר עבור הצרכים הספציפיים של ילדך. תחשבו על תכונות כגון ציפויים אנטי-רפלקטיביים להפחתת בוהק, ציפויים עמידים בפני שריטות כדי לשפר את העמידות, והגנה מפני UV כדי להגן על עיניהם מקרני אולטרה סגול מזיקות.

בהתאם למרשם של ילדך, עובי העדשה עשוי להשתנות. חיוני לקחת בחשבון את עובי העדשה כדי למנוע משקפיים לא נוחים וכבדים. כיום ניתן למצוא גם עדשות עם מספר יחסית גדול, אבל דקות, קלות ואסתטיות. שוחחו על אפשרויות עובי העדשה עם האופטומטריסט כדי למצוא את האיזון הנכון בין פונקציונליות למראה.

ילדים גדלים במהירות, והמשקפיים שלהם עשויים לדרוש התאמות לאורך זמן. בחר במשקפיים עם רכיבים מתכווננים בקלות, כגון רפידות אף וזרועות רקות, הניתנות לשינוי על ידי אופטיקאי מקצועי. תחזוקה שוטפת, לרבות ניקוי העדשות והידוק ברגים, תעזור להאריך את חיי המשקפיים.

בחירת משקפי ראייה לילדים כרוכה במציאת האיזון המושלם בין סגנון, נוחות ובריאות הראייה. התייעצות עם אופטומטריסט, התחשבות בעמידות, הקפדה על התאמה נכונה ובחירת סגנונות המתאימים לגיל הם שלבים מכריעים בתהליך קבלת ההחלטות. בנוסף, בחינת תכונות העדשה ודיון באפשרויות עובי העדשה יתרמו לשביעות הרצון הכללית של ילדכם מהמשקפיים שלו. על ידי הקפדה על הנחיות אלו, תוכל להבטיח שהמשקפיים של ילדך לא רק עונים על צורכי הראייה שלו, אלא גם גורמים להם להרגיש בטוחים ונוחים כשהם מנווטים בעולמם בראייה ברורה וממוקדת.

לשאלות או התייעצות בנושא התאמה של משקפי ראייה לילדים אתם מוזמנים לפנות אלינו:

  03-9310327 

איך לבחור מסגרת משקפיים לילדים

מכיוון, שבחירת המסגרת המתאימה לילדים היא היבט חשוב בבחירת משקפיים פונקציונליים וגם מתאימים כאחד. הנה כמה טיפים נוספים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת מסגרות משקפיים לילדים:

גודל ופרופורציות: הפנים של ילדים קטנות יותר בהשוואה למבוגרים, ולכן חשוב לבחור מסגרות פרופורציונליות לתווי הפנים שלהם. חפשו מסגרות שעוצבו במיוחד עבור ילדים, שכן הן עוצבו תוך מחשבה על הצרכים הייחודיים שלהם. קחו בחשבון את רוחב המסגרת, המרחק בין העדשות ואורך זרועות הרקות כדי להבטיח התאמה נכונה.

חומר: בחרו במסגרות העשויות מחומרים עמידים כגון פלסטיק גמיש, אצטט או טיטניום. חומרים אלו קלים, נוחים ועמידים יותר בפני שבירה, מה שהופך אותם למתאימים לילדים פעילים. הימנעו ממסגרות העשויות מחומרים כבדים או שבירים, מכיוון שהן עלולות לגרום לאי נוחות או להישבר בקלות. איך, יחד עם זאת עם מדובר על ילד או ילדה חובבי אופנה, אז ניתן לזרום איתם, כך שהמשקפיים, מלבד עניין פונקציונלי, יהפוך גם לעניין טרנדי. 

התאמה של גשר: שימו לב לגשר המסגרת, המונח על אפו של הילד. חפשו מסגרות עם רפידות אף מתכווננות או גשרים הניתנים לשינוי כך שיתאימו בצורה נוחה לצורת האף ולגודלו של הילד. התאמה נכונה של גשר מבטיחה שהמשקפיים יושבים היטב על פני הילד מבלי להחליק או לגרום לאי נוחות.

צורת מסגרת: צורת המסגרת יכולה להשפיע רבות על המראה הכללי והפונקציונליות. שקלו את צורת הפנים של ילדך בעת בחירת מסגרת. לדוגמה, ילדים בעלי פנים עגולות עשויים להפיק תועלת ממסגרות מלבניות או מרובעות כדי לספק מראה מאוזן. לעומת זאת, ילדים בעלי פנים זוויתיות עשויים למצוא מסגרות עגולות או סגלגלות מחמיאות יותר. למעשה, כללי בחירת מסגרת לפי תווי הפנים, מאוד דומים לאלו של מבוגרים.

צבעים ודפוסים: חנויות אופטיקה מציעות מגוון רחב של צבעים ודוגמאות למסגרות לילדים, המאפשרות להם לבטא את האינדיבידואליות שלהם. שתפו את ילדכם בתהליך הבחירה, ותנו לו לבחור מסגרת שמהדהדת את הסגנון וההעדפות האישיות שלו. מעורבות זו יכולה להגביר את ההתלהבות שלהם מהרכבת משקפיים.

התאמות מסגרת: לאחר שבחרתם את המסגרות, חיוני להתאים אותן באופן מקצועי על ידי אופטיקאי. הם יבטיחו שהמסגרות יתאימו כמו שצריך, יתיישרו עם תווי הפנים של הילד ויישבו בנוחות על האוזניים והאף. ייתכן שיהיה צורך בהתאמות סדירות כשהילדים גדלים כדי להבטיח התאמה ונוחות מיטבית.

זכרו, המטרה היא למצוא מסגרות שלא רק מתקנות את הראייה של ילדכם אלא גם גורמות לו להרגיש בטוח ונוח. על ידי התחשבות בגורמים כמו גודל, חומר, התאמה, צורה וסגנון, אפשר לבחור את המסגרות המושלמות שילדך ישמח ללבוש.

איפה קונים משקפיים לילדים?

אנחנו רוצים להזמין אתכם לאופטיקה בורוכוב. אצלנו תמצאו צוות מקצועי וסבלני, שיודע לעבוד עם ילדים. בנוסף, כל הסניפים שלנו מאובזרים בציוד ובטכנולוגיות מתקדמים, אשר עוזרים להתאים את העדשות ואת משקפיי ראייה לילדים בצורה מושלמת. כמו כן, במקום פועלת מעבדה, כך שגם אם תצטרכו בהמשך שירות הקשור למשקפיים, תמיד תוכלו לחזור אלינו.

כמובן, שבחנות האופטיקה שלנו, תמצאו מגוון מאוד עשיר של מסגרות ועדשות של היצרנים המובילים בעולם ולא רק. כל זה מאפשר להתאים את המשקפיים ועדשות לפי הפרמטרים הנדרשים, לפי הטעם וגם לפי התקציב. נשמח לעבוד לשירותכם.

*** חשוב שתדעו!

במידה ואתם מבוטחי קופת חולים כללית, באופטיקה בורוכוב מחכה לכם מבחר הטבות מיוחדות!! (גם בסניף אם המושבות)

לפרטים נוספים לגבי התאמה ורכישה של משקפי ראייה לילדים אנא חייגו: 

03-9310327 

מחכים לכם!

מוזמנים לשתף

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button