אופטיקה בורוכוב מונגשת לבעלי מוגבלויות על פי חוק.

אופטיקה בורוכוב מונגשת לבעלי מוגבלויות על פי חוק.

בדיקת ראייה מקיפה

בדיקת ראייה
מקיפה

בדיקת ראייה מקיפה באופטיקה בורוכוב

בדיקת ראייה מקיפה באופטיקה היא בדיקה יסודית של מערכת הראייה של אדם על מנת להעריך היבטים שונים של הראייה ובריאות העין שלו. בדיקה מסוג זה מתבצעת בדרך כלל על ידי אופטומטריסטים או רופאי עיניים ועשויה לכלול מגוון הערכות ומדידות.

באופטיקה בורוכוב ניתן לבצע בדיקת ראייה מקצועית ומקיפה על ידי אופטומטריסטים מוסמכים עם ניסיון רב ובעזרת ציוד וטכנולוגיות חדשניות ביותר. בנוסף, במקום תוכלו בליווי מקצועי להתאים משקפיים או עדשות מגע המתאימות במיוחד עבורכם.

אילו בדיקות ראייה קיימות?

חדות הראייה נמדדת כדי לקבוע עד כמה אדם יכול לראות פרטים במרחק מסוים. זה מוערך בדרך כלל באמצעות תרשים עיניים, כגון תרשים סנלן, שבו האדם מתבקש לקרוא אותיות או סמלים ממרחק מסוים.

בדיקת שבירה עוזרת לקבוע אם לאדם יש שגיאת שבירה כגון קוצר ראייה (קוצר ראייה), היפראופיה (רוחק ראייה) או אסטיגמציה. המטופל מסתכל דרך phoropter, ואופטומטריסט   יכול מתאים עדשות כדי למצוא את המרשם

מדובר על בדיקה של המבנים החיצוניים והפנימיים של העין. רופא בדרך כלל משתמשים במכשירים כגון מנורת סדק כדי לבדוק מצבים כמו קטרקט, גלאוקומה, ניוון מקולרי ומחלות עיניים אחרות.

בדיקה זו מעריכה את מלוא היקף הראייה ההיקפית של אדם. זה יכול לעזור לזהות מצבים כמו גלאוקומה, שעלולה לגרום לאובדן ראייה היקפי הדרגתי.

בדיקות ראייה מסוימות מעריכות את ראיית הצבע כדי לקבוע אם לאדם יש עיוורון צבעים או ליקויים כלשהם ביכולת שלו לתפוס צבעים ספציפיים.

בדיקה מבוצעת בעזרת כיסוי העניינים לסרוגין וגם בעזרת רטינוסקופ, מכשיר דמוי פנס, שמקרין אור ועוזר לאופטומטריסט לראות את תהליך של החזר ושבירת קרני האור בעיין. 

בדיקות סטריאופסיס עשויות להתבצע כדי להעריך את תפיסת העומק או הראייה התלת-ממדית של אדם.

בדיקה מאוד חשובה לאיתור לחץ תוך עיני מוגבר, שיכול להיות סימן לגלאוקומה.

הבדיקות הספציפיות הנערכות במהלך ביקורכם עשויות להשתנות בהתאם לגילו של האדם, להיסטוריה הרפואית ולכל מצב עיניים או תסמינים קיימים. בדיקות ראייה סדירות חיוניות לשמירה על בריאות עיניים טובה, זיהוי מוקדם של בעיות עיניים והבטחת תיקון הראייה של הפרט לפי הצורך לביצועים חזותיים מיטביים. תדירות הבדיקות הללו עשויה להשתנות גם בהתאם לגיל ולגורמי סיכון, לכן חשוב להתייעץ עם רופא עיניים לקבלת הדרכה מותאמת אישית.

לשאלות או התייעצות בנושא ביצוע בדיקת ראייה מקיפה, אתם מוזמנים לצלצל אלינו:

  03-9310327 

כל כמה זמן צריך לבצע בדיקת עניים?

התדירות של בדיקות עיניים יכולה להשתנות מאדם לאדם על סמך גילו, בריאות העין וכל מצב עיניים קיים. בישראל, כמו במדינות רבות אחרות, מומלץ בדרך כלל לערוך בדיקות עיניים בגילאים הבאים:

ילדים ובני נוער: ילדים צריכים לעבור בדיקת עיניים מקיפה ראשונה בסביבות גיל 6 חודשים, ואז שוב בסביבות גיל 3, ורגע לפני שהם עולים לכיתה א. לאחר מכן, בדרך כלל מומלץ לילדים לעבור בדיקת עיניים כל 1-2 שנים, או לפי המלצת רופא עיניים. בנוסף, בבתי הספר בישראל , מתבצעות בדיקות סינון לראייה לתלמידים כשגרה, בכיתות א' ובכיתות ח'.

מבוגרים: למבוגרים ללא גורמי סיכון , או בעיות עיניים ידועים, בדיקת עיניים כל שנתיים מספיקה לרוב. עם זאת, אנשים מעל גיל 40 צריכים לשקול בדיקות עיניים תכופות יותר, בדרך כלל כל 1-2 שנים, מכיוון שמצבי עיניים הקשורים לגיל כמו פרסביופיה וניוון מקולרי הקשור לגיל הופכים נפוצים יותר.

אנשים בני 65 ומעלה צריכים לעבור בדיקות עיניים שנתיות, מכיוון שהם נמצאים בסיכון גבוה יותר למחלות עיניים שונות, כולל קטרקט, גלאוקומה וניוון מקולרי.

זכרו, כי אלו הן הנחיות כלליות, והמלצות אינדיבידואליות עשויות להשתנות בהתאם לצרכי בריאות העין הספציפיים שלכם וכל מצב עיניים קיים. חיוני להתייעץ עם איש מקצוע, כגון אופטומטריסט או רופא עיניים, כדי לקבוע את התדירות המתאימה לבדיקות העיניים עבורכם. כמו כן, הם יכולים לספק המלצות מותאמות אישית על סמך בריאות העיניים וההיסטוריה הרפואית שלכם.

למה לבצע בדיקת ראייה באופטיקה בורוכוב

אופטיקה בורוכוב מספקת מגוון שירותים ללקוחותיה וביניהם גם בדיקת ראייה מקיפה בהתאם לנדרש.  אנשי הצוות שלנו, כוללים גם אופטומטריסטים מוסמכים, בעלי ידע וניסיון רב, אשר מאפשרים להם למצוא את הדרכים היעילות ביותר לשיקום תקינות הראייה. בנוסף, האופטיקה שלנו תקבלו שירות מקצועי ומהיר. ברשותינו גם ציוד חדשני ומתקדם, המעבדה המאובזרת ועוד.

לצורך קביעת תור  לבדיקה או התאמה ורכישה של משקפיים אתם מוזמנים להגיע לאחד הסניפים שלנו או ליצור קשר עם הסניף הקרוב אליכם.

*סניף מרכז העיר אורלוב 72 פ"ת 

*סניף אם המושבות 

לפרטים נוספים ויצירת קשר אנא חייגו  03-9310327  מחכים לכם!

מוזמנים לשתף

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button