אופטיקה בורוכוב מונגשת לבעלי מוגבלויות על פי חוק.

אופטיקה בורוכוב מונגשת לבעלי מוגבלויות על פי חוק.

התאמת עדשות מגע

התאמת עדשות מגע

מהן עדשות מגע

עדשות מגע הן מכשירים רפואיים שנועדו לתקן בעיות ראייה, כגון קוצר ראייה, רוחק ראייה ואסטיגמציה. הן עדשות קטנות ודקות הממוקמות ישירות על פני העין, בדרך כלל מוחזקות במקומן על ידי דמעות. עדשות מגע יכולות להיות עשויות ממגוון חומרים, החל מפלסטיק רך, גמיש מאוד ותואם את צורת העין, ועד הסיליקון המיוחד. בעזרת טכנולוגיות מתקדמות המבנה של העדשות מאפשר לחמצן לעבור דרך הקרנית.

 הן יכולות לשמש כחלופה למשקפיים או בשילוב עם משקפיים, בהתאם לצרכי הראייה של בן אדם. עדשות מגע דורשות טיפול ותחזוקה נאותים כדי לשמור אותן נקיות ולהבטיח שהן אינן גורמות לדלקות עיניים או סיבוכים אחרים. חשוב להתייעץ עם רופא עיניים כדי לקבוע אם עדשות מגע מתאימות לך ולקבל הדרכה נכונה כיצד להשתמש בהן בצורה בטוחה ויעילה.

סוגי עדשות מגע

לפני שאתם מתכננים התאמת עדשות מגע חשוב שתדעו, שבשוק יש מספר סוגים של עדשות מגע. 

אלו הן הסוג הנפוץ ביותר של עדשות מגע. הן עשויות מחומר פלסטי רך וגמיש התואם את צורת העין. הן נוחות ללבישה ומגיעות בעיצובים שונים, כגון עדשות חד פעמיות יומיות, דו שבועיות וחודשיות.

 אלו ידועות גם בשם עדשות מגע "קשות נושמות". הן עשויות מחומר פלסטי קשיח המאפשר לחמצן לעבור דרכם, מה שהופך אותם לנושמות. עדשות אלו מספקות חדות ראייה מעולה ומשמשות לתיקון אסטיגמציה, קוצר ראייה ורוחק ראייה. הן עמידות עם זמן הסתגלות לא גדול במיוחד.

אלו מיועדות לשימוש למשך פרק זמן ממושך, כולל לילה. הן מתאימות במיוחד לאנשים, שמתקשים לשים את העדשות כל יום. ניתן למצוא עדשות מיוצרות מחומרים רכים וגם מחומרים RGP.אבל חשוב מאוד לדעת, שעדשות לשימוש ממושך עשויות להגביר את הסיכון לדלקות עיניים וסיבוכים אחרים.

עדשות אלו מיועדות לשימוש ליום אחד, כאשר בסופו של אותו יום צריך להסיר ולזרוק אותן. הן יחסית נוחות ודורשות תחזוקה מינימלית, מה שהופך אותן לבחירה הפופולרית ביותר עבור אנשים עם אורח חיים עמוס.

אלו מיועדות לאנשים עם פרסביופיה (אובדן ראייה קרוב לגיל). יש להם אזורים שונים המאפשרים ראייה ברורה במרחקים משתנים.

סוגים של עדשות מגע

עדשות מיועדות לאנשים עם אסטיגמציה או עם בעיות בקרנית. הן זמינות גם בחומרים רכים וגם בחומרים RGP.

עדשות, שנועדו לשנות את צבע העיניים. הן זמינות הן באפשרויות מרשם והן באפשרויות ללא מרשם. אפשר להגיד, שסוג הזה של עדשות הפך להיות מאוד טרנדי בזמן אחרון.

להתייעצות בנושא התאמת עדשות מגע צלצלו:

03-9310327

חשוב לציין התאמת עדשות המגע צריך לבצע בהתאם לצרכים האישיים ובאורח החיים שלכם. תמיד כדאי להתייעץ עם איש מקצוע מנוסה כדי לקבוע איזה סוג של עדשות מגע מתאים ביותר לעיניים שלכם. אצלנו באופטיקה בורוכוב אתם תמצאו צוות מקצועי, עם ידע  וניסיון רב, שישמחו לסייע לכם בהתאמת עדשות מגע.

איך לבחור עדשות מגע

בחירת עדשות מגע יכולה להיות החלטה אישית, אך ישנם מספר גורמים שחשוב לקחת בחשבון בעת ביצוע הבחירה:

 בריאות העיניים שלכם היא הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת עדשות מגע. איש מקצוע כמו אופטומטריסט מומחה או רופא עניים יבצעו בדיקת עיניים ויעזרו לקבוע אם עדשות מגע הן בחירה טובה עבורכם.

מרשם: עדשות מגע מגיעות במרשמים שונים, לכן חשוב לקבל מרשם מרופא עיניים לפני רכישת עדשות מגע. זה יבטיח שהעדשות יהיו בחוזק הנכון ויספקו לך ראייה ברורה.

נוחות: נוחות היא גורם חשוב שיש לקחת בחשבון בבחירת עדשות מגע. עדשות מגע רכות נוטות להיות נוחות יותר מעדשות קשות, אך ישנם מותגים וסוגים שונים של עדשות זמינות כדי להתאים לצרכים שונים.

אורח חיים: אורח החיים שלכם הוא גורם נוסף שיש לקחת בחשבון בעת בחירת עדשות מגע. אם אתם פעילים מאוד או עובדים בסביבה מאובקת או יבשה, עדשות יומיות חד פעמיות עשויות להיות האפשרות הטובה ביותר עבורכם. אבל במידה ויש לכם לוח זמנים עמוס מאוד, עדשות לשימוש ממושך עשויות להיות בחירה טובה.

תקציב:  עדשות מגע מגיעות במגוון מחירים, לכן חשוב לקחת בחשבון את התקציב שלכם בבחירת העדשות. לעתים, עדשות זולות יותר עשויות להיות לא כל כך נוחות או לא מספקות ראייה ברורה.

טיפול מעקב: טיפול מעקב קבוע הוא חיוני בעת הרכבת עדשות מגע כדי להבטיח שהעיניים שלכם יישארו בריאות. הקפידו לקבוע פגישות קבועות עם אנשי מקצוע, כדי לעקוב אחר בריאות העיניים שלכם ולהבטיח שעדשות המגע שאתם משתמשים עדיין מתאימות לכם באופן מושלם

עדשות מגע מומלצות

הוא המותג ידוע של עדשות מגע הפופולרי בישראל. הם מציעים מגוון רחב של עדשות המתאימות לצרכים שונים, כולל עדשות חד פעמיות יומיות, עדשות חודשיות חד פעמיות ועדשות לאסטיגמציה.

הוא עוד מותג פופולרי של עדשות מגע בישראל. חברה מציעה עדשות חודשיות חד פעמיות שנועדו להיות נוחות ונושמות, מה שהופך אותן לבחירה פופולרית עבור אנשים שמרכיבים את העדשות.

היא חברה גלובלית המציעה מגוון רחב של עדשות מגע, לרבות עדשות חד פעמיות יומיות, עדשות חד פעמיות חודשיות ועדשות לאסטיגמציה. העדשות שלהם פופולריות בישראל והן ידועות בנוחות ובבהירות שלהן.

עדשות ידועות באיכותן ובחדשנותן. חברה מציעה עדשות מגע יומיות חד פעמיות, עדשות מגע Toric לאנשים עם אסטיגמציה ומולטיפוקליות, המיועדות לאנשים עם פרסביופיה, ומאפשרות ראייה ברורה גם למרחקים קרובים וגם למרחקים.

בנוסף חברה מציעה גם מגוון עדשות מיוחדות לאנשים עם צרכים ייחודיים, כמו אלה עם עיניים יבשות או אלרגיות.

הוא מותג עדשות מגע איכותי, המציע מגוון עדשות המתאימות לצרכים שונים, כולל עדשות חד פעמיות חודשיות ועדשות לאסטיגמציה. העדשות שלהם ידועות בבהירות ובנוחות שלהן.

עדשות מגע הידועות בדייקנות, בהירות ובנוחות שלהן. ניתן למצוא בשוק עדשות יומיות, חודשיות, עדשות מגע Toric, עדשות מולטיפוקליות ומגוון עדשות מיוחדות. מיוצרות מחומרים איכותיים ותהליכי ייצור מתקדמים על מנת להבטיח את הראייה והנוחות הטובה ביותר ללובשים. 

חשוב לציין שרשימה זו אינה ממצה, ויש עוד מותגי עדשות מגע איכותיים ומומלצים. לכן ההמלצה החמה היא תמיד להתייעץ עם אופטומטריסט, רופא עניים כדי לקבוע אילו עדשות מגע מתאימות ביותר לצרכים הספציפיים שלכם.

אם אתם רוצים להתייעץ בנושא אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות מקצועי של אופטיקה בורוכוב. אצלנו תקבלו מענה מהיר ומקצועי בכל מה שקשור להתאמה של עדשות מגע ומשקפיים.

בסניפים שלנו תמצאו חדרי בדיקה מאובזרים בציוד ובטכנולוגיות מתקדמים ומשוכללים, המאפשרים לבצע התאמת עדשות מגע בדיוק מקסימלי, הכנת משקפיים במקום בהתאמה אישית ועוד.

לפרטים ויצירת קשר אנא חייגו עוד היום:
מחכים לכם!

מוזמנים לשתף

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button