אופטיקה בורוכוב מונגשת לבעלי מוגבלויות על פי חוק.

אופטיקה בורוכוב מונגשת לבעלי מוגבלויות על פי חוק.

הסרת משקפיים ללא ניתוח

עדשות OverNight – ישנים עם עדשות מגע, ורואים מצוין במהלך היום בלי משקפיים ובלי עדשות!

חברת סופלקס (Soflex), החברה הגדולה והוותיקה בישראל לייצור ולשיווק עדשות מגע, שמחה להציג את סופלקס OverNight – עדשה טיפולית מיוחדת לטיפול בקוצר ראייה בזמן השינה. הטיפול מבוסס על שיטת האורטוקרתולוגיה (או בקיצור ORTHO-K), לפיה השימוש בעדשות המגע מתבצע רק במהלך השינה. לאורך היום ניתן לוותר על הרכבת משקפיים או עדשות וליהנות תוך מספר שבועות ספורים מראייה איכותיות ותקינה.

פתרון בהתאמה אישית

התאמת עדשות ה- OverNight מתבצעת על-ידי מתאים עדשות מגע, רופא עיניים או אופטומטריסט, אשר עברו הכשרה וקיבלו הסמכה לבצע מיפוי של קרנית העין. בהתאם למיפוי ולכלל הבדיקות שנערכות, חברת סופלקס מייצרת עדשות OverNight מותאמות אישית למטופל. לאחר הייצור, הרופא המטפל מוודא שאכן ישנה התאמה בין העדשות לעיניים. המטופל עובר הדרכה על אופן השימוש והטיפול השוטף, ומגיע לאחר מספר ימים למעקב.

רוצים לנסות בעצמכם את עדשות ה- OverNight, וליהנות מראייה תקינה ואיכותית? צרו קשר עם אופטיקה בורוכוב ובדקו את התאמתכם. 

 

שאלות ותשובות

  • אפשר לראות טוב ביותר ללא משקפיים או עדשות מגע
  • השימוש בהן הפיך וניתן להפסיקו בכל שלב
  • השימוש נטול סיכונים וכאבים
  • השיפור באיכות הראייה הוא מידי
  • מתאימות גם לילדים
  • אין צורך בהתערבות כירורגית מכל סוג

בזמן שאתם ישנים, עדשות ה- OverNight מעצבות מחדש את מבנה הקרנית. השינוי הגיאומטרי שנוצר, מוביל לתיקון קוצר הראייה.

כן. בכל רגע נתון אפשר להפסיק להשתמש בעדשות ה- OverNight, ולחזור להשתמש בעדשות מגע רגילות או במשקפיים. כל זאת מבלי לגרום לנזק מכל סוג שהוא. תוך מספר ימים בלבד איכות הראייה תחזור להיות כפי שהייתה לפני תחילת השימוש.

תוך שבוע עד שבועיים תוכלו לחוות תיקון ראייה מלא, ובעצם להפסיק להרכיב משקפיים או עדשות במהלך היום. אם אתם משתמשים במשקפי קריאה, ייתכן שעדיין תזדקקו להם לקריאה מיטבית.

דבר זה תלוי בכם. כדי ליהנות מתוצאות קבועות, עליכם להרכיב את עדשות ה- ORTHO-K באופן קבוע ובהתאם להוראותיו של מתאים העדשות.

בהחלט כן! השימוש בעדשות אלו הפיך ונטול כאבים, לעומת ניתוח. הן זולות יותר, אינן גורמות לראייה של הילות ובמידה שישנם שינויים בראייה בהמשך הדרך, ניתן לטפל בהם בקלות. כמו כן, בשונה מניתוח לייזר, לא נגרם שום נזק לקרנית, כמו צלקות שמשבשות את ראיית הלילה.

הסירו דאגה מלבכם – העדשות בטיחותיות, אינן גורמות לנזקים בעין ולכן מתאימות גם לילדים.
עם זאת, מדובר בעדשות מגע לכל דבר, ולכן נדרשות תחזוקה שוטפת ותשומת לב, כדי לשמור על בריאות העין ולמנוע נזקים עתידיים.

מוזמנים לשתף

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button