אופטיקה בורוכוב מונגשת לבעלי מוגבלויות על פי חוק.

אופטיקה בורוכוב מונגשת לבעלי מוגבלויות על פי חוק.

עדשות מולטיפוקל מומלצות

עדשות מולטיפוקל
מומלצות

עדשות מולטיפוקל מומלצות 

את השאלה "איזה עדשות מולטיפוקל מומלצות?" ניתן לשמוע פעמים רבות בחנויות האופטיקה או בפורומים הקושרים לבריאות העיניים. אבל, האם באמת ניתן לענות עליה חד משמעית? כנראה, שלא ממש.

ההמלצה לבחירת עדשות מולטיפוקל תלויה בצרכי הראייה, אורח החיים והעדפותיו של האדם ועוד. אבל היום בכל מקרה ננסה קצת לפרט על הנושא. תדעו על גורמים שיש לקחת בחשבון בעת החלטה האם עדשות מולטיפוקל מתאימות לכם. כמובן, נדבר על החברות של עדשות מולטיפוקל, שזמינות בשוק. ננסה להדגיש את המאפיינים של כל חברה, במידת האפשר ולבסוף, ניתן גם טיפים, שיעזרו לכם לדעת אם העדשות שאתם הולכים לרכוש הן איכותיות.

אם, אתם לא מייחסים את עצמכם למחובבי קריאה, ניתן לקצר את התהליך, פשוט תצרו קשר עם אופטיקה שלנו ואחד מאנשי הצוות, ישמח לסייע לכם בקבלת ההחלטה ובחירת עדשות מולטיפוקל מומלצות עבורכם.

להתייעצות, קביעת תור או כל שאלה צלצלו:  

או השאירו הודעה ונחזור אלכם בהקדם

איזה חברות מולטיפוקל נחשבות טובות ביותר?

אין חברה אחת "הטובה ביותר" למשקפי מולטיפוקל, שכן חברות שונות מצטיינות בהיבטים שונים כמו טכנולוגיית עדשות, עיצוב, שירות לקוחות ותמחור. בחירת עדשות מולטיפוקל מומלצות ביותר תלויה בצרכים, בהעדפות ובתקציב הספציפיים שלכם. בין החברות הידועות ובעלות מוניטין המציעות משקפי מולטיפוקל כוללות:

Essilor הוא שם בולט בתעשיית המשקפיים, הידוע בטכנולוגיית העדשות המתקדמת שלה, כולל עדשות מולטיפוקל כמו Varilux.

 עדשות VARILUX מתאפיינים ביכולת לספק מעברים חלקים בין מרחקי מוקד שונים.

Zeiss ידועה באופטיקה האיכותית שלה, והן מציעות עדשות מולטיפוקל שנועדו לבהירות ולנוחות חזותית.

Hoya: Hoya הוא עוד מותג מכובד המספק מגוון אפשרויות של עדשות מולטיפוקל, המותאמות לרוב לצרכי חיים שונים.

באופן מסורתי מתמקדת בעדשות מגע, בנוסף CooperVision  מציעה גם אפשרויות למשקפיים מולטיפוקל.

 זאת חברה גרמנית, אשר כבר מעל מאה שנה מייצרת עדשות מאוד איכותיות ומדויקות.

Seiko ידועה בדיוק שלה בייצור עדשות ומציעה עדשות מולטיפוקל עם התמקדות בבהירות אופטית.

שמיר מתמחה בעיצוב וייצור עדשות פרוגרסיביות חדשניות, העונות לדרישות ויזואליות שונות.

ברור, שברשימה הזכרנו רק חלק קטן מהחברות, אשר מתמחות בייצור עדשות אופטיות. זכרו, שהמושג "הטוב ביותר" יכול להשתנות בהתאם להעדפות הפרט, דרישות המרשם וכל צרכים ספציפיים שיש לבן אדם. כדי למצוא עדשות מולטיפוקל מומלצות עבורכם, חיוני לעבוד עם רופא עיניים או אופטומטריסט, כדי לקבוע את סוג העדשות המתאים לצרכי הראייה ולאורח החיים שלכם. בנוסף, שוק המשקפיים מתפתח כל הזמן, לכן מומלץ לעשות מחקר ולהתייעץ עם מומחה לטיפולי עיניים כדי למצוא את המידע העדכני ביותר על עדשות המולטיפוקל הטובים ביותר בשבילכם.

להתייעצות והתאמת עדשות מולטיפוקל מומלצות עבורכם אתם מוזמנים לצלצל אלינו:

  03-9310327 

על מה לשים בזמן בחירת עדשות או משקפיים

כדי להבטיח שעדשות עונות על הצרכים וההעדפות שלכם, חשוב בתחילת התהליך לבצע בדיקת עניים מקיפה ולקבל מרשם. אצלנו באופטיקה בורוכוב אתם יכולים לבצע את הבדיקות הנדרשות בליווי אופטומטריסטים מוסמכים ומקצועים ובעזרת ציוד וטכנולוגיות מתקדמים.

מסירת מידע: הקפידו לספק לאופטומטריסט מידע מדויק על אורח החיים, עשייה וכדומה.

בחירת עיצוב: ישנם עיצובים שונים של עדשות מולטיפוקל, כולל עדשות פרוגרסיביות ועדשות ביפוקל. עדשות פרוגרסיביות מציעות מעבר הדרגתי בין ראייה למרחק, בינוני וקרוב, בעוד שלבי-מוקדים יש אזורים נפרדים לכל אחד מהם. האופטומטריסט יכול לעזור לכם לבחור את העיצוב המתאים לאורח החיים ולהעדפותיכם.

חומר עדשה: עדשות מולטיפוקל מיוצרות מחומרים שונים, כגון זכוכית, פלסטיק וחומרים אחרים. לכל חומר יתרונות וחסרונות משלו מבחינת משקל, עובי ועמידות. לעתים, כדי להפחית את עובי העדשה ומשקלה משתמשים בחומרם מיוחדים יותר.

ציפויים וטיפולים לעדשות: מומלץ להוסיף ציפויים כמו ציפוי אנטי-רפלקטיבי (AR) כדי להפחית בוהק ולשפר את הבהירות, כמו גם ציפויים עמידים בפני שריטות כדי להגן על העדשות. ציפויים מסוימים מציעים גם סינון אור כחול כדי להפחית את עומס העיניים הדיגיטלי.

בחירת מסגרת, במידה ומדובר על משקפי מולטיפוקל. המסגרת שתבחר צריכה להיות תואמת לגודל ולצורה של עדשות המולטיפוקל. התייעצו עם האופטיקאי כדי לבחור מסגרות שיכולות להתאים לעיצוב המולטיפוקל מבלי להתפשר על אסתטיקה או נוחות.  

התאמה נכונה של עדשות ומשקפי מולטיפוקל הם חיוניים לראייה מיטבית. ודאו שהמסגרות מותאמות כך שיישבו בנוחות על הפנים ושהעדשות ממוקמות בצורה נכונה עבור כל מוקד.

נוחות חזותית: במהלך תהליך ההתאמה, תקפידו להשתמש באזורים השונים של עדשות ועם הזמן להרגיש יותר ויותר בנוח להשתמש במולטיפוקל. ההסתגלות למולטיפוקלים עשויה לקחת מעט זמן. אבל, אם כעבור תקופה מסוימת  אתם עדיין מרגישים אי נוחות פנו לאופטומטריסט  להתייעצות.

תקציב: עדשות מולטיפוקל עשויות להשתנות במחיר בהתבסס על המותג, העיצוב, החומר והתכונות הנוספות. אולי, זה אחד הפרמטרים, שיכול לסייע לכם לעשות בחירה. הרי יש מגוון אפשרויות זמינות, ולרב דווקא תקציב, עוזר לא להתפזר. הגדרו תקציב ודנו באפשרויות הנופלות בטווח המחירים  עם אופטומטריסט.

איך יודעים שעדשות מולטיפוקל מומלצות באמת איכותיות וטובות?

 עדשות מולטיפוקל איכותיות אמורות לספק ראייה ברורה וחדה בכל מרחקי המוקד – רחוק, בינוני וקרוב. אתם אמורים להיות מסוגלים לקרוא ולבצע משימות בנוחות מבלי לחוות עיוות או טשטוש.

חפשו עדשות המציעות מעברים חלקים בין אזורי מוקד שונים. אזורי המעבר לא צריכים לגרום לקפיצות פתאומיות או לאי נוחות בזמן שאתם מעבירים את מבטכם.

 עיוות בקצוות העדשות יכול להיות סימן לעדשות מולטיפוקל באיכות נמוכה יותר. עדשות איכותיות נועדו למזער עיוותים ולספק שדה רחב של ראייה ברורה.

 עדשות איכותיות עשויות מחומרי פרמיום, העמידים בפני שריטות ומספקות ביצועים אופטיים אופטימליים. ציפויים כמו אנטי-רפלקטיביות וסינון אור כחול משפרים את הנוחות החזותית וגם גמגנים על העיניים שלכם.

 אמנם עשויה להיות תקופת הסתגלות ראשונית עם עדשות מולטיפוקל, אך אם מדובר על עדשות באיכות גבוהה, תקופת הסתגלות תהיה קצרה יותר.

 המלצות מאנשי מקצוע, כמו אופטומטריסט או רופא עיניים היא בעלת ערך רב. יש להם מומחיות בהערכת הצרכים החזותיים, הם מכירים את השוק, ויכולים להמליץ על אפשרויות  מכובדות ואיכותיות.

 מותגים מבוססים שיש להם היסטוריה של ייצור עדשות ומוצרי משקפיים איכותיים נוטים יותר לספק עדשות מולטיפוקל איכותיות. מחקר מותגים עם מוניטין טוב בתעשייה.

באופטיקה בורוכוב תמצאו מגוון עשיר של עדשות ומשקפי מולטיפוקל, ובעזרת צוות אופטומטריסטים מנוסה ומקצועי במקום תוכלו להתאים ולבחור עדשות או משקפיים, שיתאימו לכם בדיוק. בנוסף, ברשותנו מעבדת תיקונים למשקפיים. כמו כן, אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם קופ"ח כללית ולכן מגוון הטבות והנחות זמינים עבור לקוחות כללית אופטיק.

מחכים לכם בסניפים שלנו:

*סניף מרכז העיר אורלוב 72 פ"ת 

*סניף אם המושבות 

מוזמנים לשתף

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button