אופטיקה בורוכוב מונגשת לבעלי מוגבלויות על פי חוק.

אופטיקה בורוכוב מונגשת לבעלי מוגבלויות על פי חוק.

עדשות מגע
יומיות

עדשות מגע
יומיות

עדשות מגע יומיות באופטיקה בורוכוב

עדשות מגע יומיות הן אפשרות נוחה והיגיינית למי שמחפש תיקון ראייה ללא הטרחה של ניקוי ואחסון עדשות. בניגוד לעדשות מגע מסורתיות, הדורשות ניקוי לילי ותחזוקה קפדנית, החד פעמיות היומיות מיועדות להלבשה פעם אחת ולהיפטר בסוף היום. זה הופך אותם לבחירה פופולרית עבור אנשים עסוקים שרוצים פתרון דל תחזוקה לצרכי הראייה שלהם.

היופי של עדשות מגע יומיות טמון בפשטותן. אתם מתחילים כל יום עם עדשה רעננה וסטרילית, המבטיחה נוחות מיטבית ובריאות עיניים. זה מועיל במיוחד לאנשים עם עיניים רגישות או אלרגיות, שכן הצטברות משקעים על עדשות ממוזערת. עם עדשות יומיות, גם הסיכון לדלקות עיניים מופחת, מה שהופך אותן לבחירה בטוחה יותר עבור משתמשים רבים.

יתרונות של עדשות מגע יומיות

אחד היתרונות הגדולים ביותר של עדשות יומיות הוא הנוחות שלהן. אין צורך בתמיסות ניקוי או אחסון, מכיוון שפשוט לובשים אותם ליום אחד ואז משליחים. זה הופך אותן לאידיאליות עבור אנשים עם אורח חיים עמוס, מטיילים תכופים, או כאלה שמעדיפים חווית חבישת עדשות ללא טרחה.

חומר חד פעמי יומי יכול לתרום לבריאות עיניים טובה יותר. מכיוון שמתחילים עם זוג עדשות טרי כל יום, קיים סיכון נמוך יותר להצטברות משקעים ואלרגנים על העדשות, מה שיכול לקרות עם עדשות שמרכיבים אותן לתקופות ארוכות יותר. זה מקטין את הסיכוי לדלקות עיניים וגירוי.

שימוש בזוג עדשות חדש בכל יום מבטיח היגיינה מרבית. אין צורך לדאוג לגבי ניקוי וחיטוי עדשות, שלעיתים עלול להיעשות בצורה לא נכונה ולהוביל לבעיות עיניים. התחלה חדשה זו בכל יום ממזערת את הסיכון לזיהום חיידקי ובעיות אחרות הקשורות להיגיינה.

עדשות מגע יומיות מגוונות ומתאימות לסגנונות חיים ופעילויות שונות. בין אם אתם זקוקים לעדשות ללבוש יומיומי, לספורט או לשימוש מזדמן, העדשות החד פעמיות מספקות את הגמישות להרכיב אותן לפי הצורך מבלי לדאוג לתחזוקה.

היום ניתן למצוא מגוון חברות טובות בכל חנות אופטיקה, פארם וכדומה. יחד עם זאת, אם אתם מעוניינים בייעוץ והתאמה מקצועיים, אתם מוזמנים להגיע לאחד מסניפי אופטיקה בורוכוב. אצלנו תקבלו שירות מקצועי ומהיר.

עבור אנשים הסובלים מאלרגיות, עדשות מגע חד פעמיות יכולות להיות אופציה מצוינת. לאבקה, אבק ואלרגנים אחרים אין סיכוי להצטבר בעדשות יומיות, מכיוון שהם נזרקים לפני שהחלקיקים האלה יכולים להצטבר. זה יכול לגרום לפחות תסמיני אלרגיה וללבוש נוח יותר.

למרכיבי עדשות מגע חדשים, מומלצים לעתים קרובות מוצרים חד פעמיים כי הם קלים לשימוש ולתחזוקה. מתחילים לא צריכים ללמוד על ניקוי ואחסון עדשות, מה שלפעמים יכול להיות מרתיע. הפשטות של עדשות יומיות הופכת את המעבר למגע לחלק יותר.

 

עדשות מגע חד פעמיות מושלמות למטיילים. אין צורך לסחוב בקבוקים מגושמים של תמיסת ניקוי או נרתיקים לעדשות, מה שחוסך מקום במטען שלכם. בנוסף, אתם לא צריכים לדאוג לתחזוקת העדשות בתנאים פחות אידיאליים כשאתם בדרכים.

עם עדשות יומיות, אין צורך בשגרת טיפול לילי בעדשות. אתם פשוט מסיר את העדשות וזורקים אותן לפני השינה. זה יכול לחסוך זמן ומאמץ, מה שהופך את שגרת היומיום לפשוטה ופשוטה יותר.

אומנם זאת נקודה, שלא כדאי להסתכל עליה בנפרד, אלא כאוסף של דברים. בעוד שעדשות מגע יומיות יכולות להיות יקרות יותר מראש, הן עשויות להיות חסכוניות בטווח הארוך כאשר בוחנים את החיסכון בתמיסות ניקוי ובמקרים. בנוסף, הסיכון המופחת לדלקות עיניים ועלויות רפואיות נלוות יכולים להפוך עדשות יומיות לבחירה כלכלית נכונה לאורך זמן. אז לכל משהנקודות האחרונות חשובות, כנראה יעדיף לשלם עבור יומיות.

עדשות מגע יומיות מספקות יתרונות רבים, מה שהופך אותן לאופציה מועדפת עבור מרכיבי עדשות מגע רבים. יתרונות הנוחות, ההיגיינה, הנוחות ובריאות העין שלהן הן סיבות משכנעות לשקול רכישה ושימוש דווקא בהן, במיוחד עבור אלה עם אורח חיים עמוס, עיניים רגישות או העדפה לפתרון דל תחזוקה. כדי לקבוע אם עדשות מגע יומיות מתאימות לכם, תתייעצו עם אופטומטריסט כדי לדון בצרכי הראייה ובאורח החיים שלכם.

לשאלות או התייעצות בנושא עדשות מגע יומיות אתם מוזמנים לצלצל אלינו:

  03-9310327 

או להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם

חסרונות של עדשות מגע יומיות

1. זמן לבישה מוגבל

עדשות יומיות מיועדות לשימוש חד-יומי ואין להרכיב אותן לתקופות ממושכות, כגון לילה. מגבלה זו עלולה להיות לא נוחה עבור אנשים שצריכים או מעדיפים להרכיב את העדשות שלהם ברציפות לתקופות ארוכות, כגון במהלך נסיעות או משמרות עבודה ארוכות. במקרים אלה, עדשות לשימוש ממושך עשויות להיות אפשרות מעשית יותר.

2. השפעה סביבתית

עדשות מגע יומיות תורמות ליותר בזבוז מאשר עדשות לשימוש ממושך בשל אופי השימוש החד פעמי שלהן. בכל יום, אתם זורקים העדשות וגם האריזה שלהן, מה שמוביל לעוד יותר פסולת פלסטיק לאורך זמן. למרות שחברות מסוימות מציעות תוכניות מיחזור, טביעת הרגל הסביבתית של חומר חד פעמי יומי עדיין גבוהה יותר בהשוואה לעדשות בהן נעשה שימוש חוזר במשך שבועות או חודשים.

3. אפשרויות מוגבלות למרשמים מיוחדים

בעוד הזמינות של עדשות מגע יומיות התרחבה, עדיין יש פחות אפשרויות עבור אנשים עם מרשמים מיוחדים או מורכבים, כגון אסטיגמציה גבוהה או צרכים מולטיפוקליים מיוחדים. מי שזקוק לעדשות מותאמות אישית עשוי למצוא את הבחירה שלהן מוגבלת יותר בקטגוריית העדשות היומיות, מה שעלול להקשות על מציאת ההתאמה המושלמת.

4. פוטנציאל ליובש

חלק מהמשתמשים עלולים לחוות יובש עם עדשות יומיות, במיוחד אם יש להם עיניים יבשות או עובדים בסביבות עם לחות נמוכה. בעוד שעדשות יומיות רבות מעוצבות עם תכונות של שימור לחות, ייתכן שהן לא מספקות את אותה רמת לחות כמו כמה עדשות לשימוש ממושך שנוסחו במיוחד עבור עיניים יבשות.

5. רכישות תכופות יותר

מכיוון שעדשות מגע יומיות הן חד פעמיות, תצטרכו לחדש את המלאי שלהן בתדירות גבוהה יותר. זה יכול להיות לא נוח אם שוכחים לרכוש בזמן או נגמרות העדשות באופן בלתי צפוי. רכישה קבועה של עדשות חדשות דורשת תכנון עקבי, מה שעשוי להוות טרחה עבור משתמשים מסוימים.

6. תקופת הסתגלות

לאלו שעוברים מעדשות ממושכות, תיתכן תקופת הסתגלות בעת הסתגלות למוצרים חד פעמיים. שגרת ההחדרה וההסרה היומית, יחד עם הצורך התכוף בהזמנה מחדש, עשויה לקחת קצת התרגלות. בנוסף, ייתכן שמשתמשים יצטרכו להסתגל לתחושה הדקה והעדינה יותר של עדשות יומיות, שיכולות להיות שונות מהעדשות החזקות יותר שהם רגילים אליהן.

למי מתאימות עדשות מגע יומיות

עדשות מגע מסוג יומיות מציעות שילוב משכנע של נוחות, היגיינה ונוחות, מה שהופך אותן לבחירה מצוינת עבור אנשים רבים. בין אם יש לכם אורח חיים עמוס, עיניים רגישות, או פשוט מעדיפים את הקלות של שימוש בזוג עדשות טרי מדי יום, חומר חד פעמי יומי יכול להיות הפתרון המושלם לצרכי תיקון הראייה שלכם.

כדי לקבוע אם עדשות מגע  מסוג זה, הן האפשרות הטובה ביותר עבורכם, תתייעצו עם אופטומטריסט.  דנו באורח החיים שלכם וקיבלו המלצה על סוג העדשות המתאים ביותר. עם העדשות היומיות הנכונות, אתם יכולים ליהנות מראייה ברורה במינימום טרחה, תוך שמירה על עיניים בריאות עיניים ונוחות בכל יום.

איך להתאים עדשות היומיות?

בחירת עדשות המגע היומיות הנכונות כרוכה בהתחשב בגורמים כמו המרשם שלכם, אורח החיים וההעדפות האישיות. קיימות עדשות יומיות לצרכי תיקון ראייה שונים, כולל קוצר ראייה, רוחק ראייה, אסטיגמציה ופרסביופיה. אופטומטריסט יכול לעזור לקבוע איזה סוג של עדשה מתאים לצרכים הספציפיים שלכם.

חשוב גם לקחת בחשבון את החומר ורמת הלחות של העדשות. חלק מהעדשות היומיות מעוצבות עם טכנולוגיות לחות או לחות נוספות, מה שהופך אותן לנוחות במיוחד עבור אנשים עם עיניים יבשות. אחרים עשויים להציע הגנת UV או יכולת נשימה משופרת.

עדשות יומיות מומלצות

  1. Acuvue Oasis 1-Day עם HydraLuxe

יצרן: ג'ונסון אנד ג'ונסון

Acuvue Oasys 1-Day עם עדשות HydraLuxe ידועות בנוחות יוצאת דופן ושימור הלחות שלהן. הם כוללים טכנולוגיית HydraLuxe ייחודית המסייעת בשמירה על יציבות שכבת הדמעות, הפחתת יובש ומספקת נוחות לאורך כל היום. עדשות אלו מציעות גם הגנת UV, חוסמות יותר מ-90% מקרני ה-UVA ו-99% מקרני ה-UVB.

  1. Dailies Total 1

יצרן: אלקון

עדשות Dailies Total 1 ידועות בטכנולוגיית שיפוע המים שלהן, המספקת רמה גבוהה של לחות ונוחות. לעדשות יש תכולת מים גבוהה על פני השטח, מה שהופך אותן לרכות ועדינות להפליא בעיניים. עיצוב זה עוזר למזער יובש וגירוי, ולכן הן בחירה מצוינת לבעלי עיניים רגישות.

  1. Biotrue ONEday

יצרן: Bausch + Lomb

עדשות Biotrue ONEday נוצרות בהשראת הביולוגיה הטבעית של העין, ומציעות רמה גבוהה של שימור לחות ונוחות. הם מתוכננים לשמור על 98% מהלחות שלהם עד 16 שעות, ומבטיחים ראייה ברורה ונוחות לאורך כל היום. עדשות אלו כוללות גם הגנת UV, ומוסיפות שכבת בטיחות נוספת לעיניים שלכם.

  1. Clariti 1 Day

יצרן: CooperVision

עדשות Clariti 1 Day עשויות מסיליקון הידרוג'ל, המאפשר להגיע ליותר חמצן לקרנית בהשוואה לעדשות הידרוג'ל מסורתיות. זה משפר את בריאות העיניים והנוחות. הן כוללות

גם טכנולוגיית WetLoc, שעוזרת לשמור על העדשות לחות ונוחות לאורך כל היום. בנוסף, עדשות Clariti 1 Day מציעות הגנת UV.

  1. MyDay Daily Disposable

יצרן: CooperVision

עדשות MyDay Daily Disposable מעוצבות עם כימיה חכמה סיליקון, המייעלת את חדירות החמצן תוך שמירה על רכות ונוחות. הן קלות לטיפול ומספקים בהירות ויזואלית מעולה ולחות, מה שהופך אותן לבחירה פופולרית ללבוש יומיומי.

  1. Acuvue Moist

יצרן: ג'ונסון אנד ג'ונסון

עדשות Acuvue Moist הן אופציה פופולרית נוספת של ג'ונסון אנד ג'ונסון, הידועות בנוחות ארוכת טווח וקלות השימוש שלהן. הן כוללות טכנולוגיית LACREON, המטביעה מרכיב עשיר בלחות ישירות לתוך העדשה, מספקת לחות לאורך כל היום ומפחיתה יובש וגירוי.

  1. Proclear 1 Day

יצרן: CooperVision

עדשות Proclear 1 Day נועדו לספק נוחות מעולה, במיוחד לבעלי עיניים יבשות. הן משתמשות בטכנולוגיית PC, המושכת וקושרת מים למשטח העדשה, ועוזרת להישאר לחים ונוחים לאורך כל היום. עדשות אלו הן גם אידיאליות עבור אנשים שחווים אי נוחות עם סוגים אחרים של עדשות.

  1. One Day Acuvue TruEye

יצרן: ג'ונסון אנד ג'ונסון

עדשות One Day Acuvue TruEye עשויות מחומר סיליקון הידרוג'ל נושם במיוחד המאפשר להגיע לרמה גבוהה של חמצן לעיניים. הן נועדו לשמור על בריאות העיניים והנוחות, וכוללות טכנולוגיית Hydraclear 1 כדי לשמור על העדשות לחות ונוחות. מציעות גם הגנת UV, מה שהופך אותן לבחירה מצוינת עבור אנשים פעילים.

  1. Dailies AquaComfort Plus

יצרן: אלקון

עדשות ה-Dailies AquaComfort Plus מיועדות לנוחות לאורך כל היום, וכוללות מערכת לחות ייחודית בעלת פעולה משולשת המשחררת לחות לאורך כל היום. עדשות אלו קלות לטיפול ומספקות ראייה ברורה וחד, מה שהופך אותן לבחירה פופולרית ללבוש יומיומי.

  1. SofLens

יצרן: Bausch + Lomb

עדשות SofLens יומיות חד פעמיות מציעות שילוב של נוחות, נוחות ובמחיר סביר. הן מספקות ראייה חדה וברורה ונועדו להפחית את הצטברות משקעים. עדשות אלו הן בחירה טובה עבור אלה שמחפשים עדשות  אמינות במחיר סביר.

איך נראים עדשות יומיות

איפה ניתן לקנות עדשות מגע יומיות במרכז הארץ

באופטיקה בורוכוב, ניתן להתאים ולרכוש עדשות יומיות המתאימות לכל צורך . עדשות יומיות הן פתרון נוח ובריא לאנשים המחפשים את היכולת ליהנות מראייה חדה וברורה ללא הצורך בתחזוקה יומיומית של העדשות. העדשות מיוצרות בטכנולוגיות מתקדמות, ומותאמות באופן אישי לצרכים הייחודיים של כל לקוח, מה שמבטיח נוחות מקסימלית ושמירה על בריאות העין.

הרכישה של עדשות יומיות היא פשוטה ונגישה, כאשר ניתן לבחור מתוך רחב של מותגים מובילים. היתרון המרכזי של עדשות יומיות הוא האפשרות להחליף את העדשות בכל, מה שמפחית את הסיכון להצטברות לכלוך וחיידקים על העדשה, ומונע תחושת אי נוחות או יובש בעין.

 

לפרטים נוספים ויצירת קשר אנא חייגו: 

03-9310327 

מחכים לכם!

מוזמנים לשתף

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button