אופטיקה בורוכוב מונגשת לבעלי מוגבלויות על פי חוק.

אופטיקה בורוכוב מונגשת לבעלי מוגבלויות על פי חוק.

משקפי שמש מולטיפוקל

משקפי שמש
מולטיפוקל

משקפי שמש מולטיפוקל ויתרונות שלהם

ככל שקרני השמש מתחזקות וחיינו עוברים יותר ויותר לפעילויות בחוץ, הצורך בהגנה יעילה ורב-תכליתית לעיניים מעולם לא היה דחוף יותר. תכירו את משקפי שמש מולטיפוקל – פתרון משקפיים מהפכני שלא רק מגן על העיניים מקרני UV מזיקות אלא גם משפר את הראייה למרחקים שונים.

מה מיוחד במשקפי שמש מולטיפוקל?

משקפי שמש מסוג מולטיפוקל הם שילוב של שתי פונקציות חיוניות של משקפיים: הגנה מהשמש ותיקון ראייה. משקפי שמש אלה כוללים עדשות עם מספר נקודות מוקד, הכוללות בדרך כלל אזורים לראייה מרחוק, ראייה בינונית וראייה לקרוב. עיצוב זה מועיל במיוחד עבור אנשים הזקוקים למשקפי קריאה או שיש להם פרסביופיה, מצב המשפיע על יכולת העין להתמקד באובייקטים קרובים.

בניגוד לביפוקלים מסורתיים, בעלי קו גלוי המפריד בין אזורי המוקד השונים, משקפי שמש אלו מציעים מעבר חלק בין אזורים. חידוש זה מאפשר למשתמשים ליהנות מראייה ברורה בכל המרחקים ללא הקווים המסיחים את הדעת המצויים בעיצובי עדשות ישנים יותר.

ישנם משקפי שמש מולטיפוקל עם עדשה מתכהות או עם עדשה כהות. אם נדבר על עדשות כהות בדרך כלל  בדומה למשקפי שמש רגילות, הן בעלות צבע  אחיד של עדשה, שאחוזי כהות שלה ניתנים לבחירה. בדרך כלל ישנם צבעים כמו חום, אפור, כחול, ירוק ועוד.

לעומת זה עדשות מתכהות, הן כמעט שקופות, אך מיוצרות מחומר בעל יכולות להשתנות בהתאם לעוצמה של אור בעזרת טכנולוגיות מתקדמות. למשל, בזמן, שבו אור השמש חזק ובן אדם מרכיב משקפיים עם עדשות מתכהות, אז העדשות הופכות להיות כהות יותר, אבל אם יש פחות אור שמש, אז עדשה חוזרת להיות שקופה. חשוב לציין, שעדשות מסננות קרינה UV  ומספקות הגנה מצוינת לעיניים שלכם.

כיצד פועלים משקפי שמש מולטיפוקל?

הקסם של משקפי שמש מסוג מולטיפוקל טמון בעדשות המעוצבות במיוחד. עדשות אלו מעוצבות עם מספר אזורים קונצנטריים, כל אחד מכויל לאורך מוקד שונה. החלק העליון של העדשה מוקדש בדרך כלל לראייה למרחקים, בעוד שהאזור האמצעי מתאים למרחקים בינוניים – מושלם למשימות כמו עבודה על מחשב. החלק התחתון מיועד לראייה קרובה, אידיאלי לקריאה או שימוש בסמארטפון.

כשאתם מרכיבים משקפי שמש עם עדשות מולטיפוקל, העיניים שלכם נעות באופן טבעי בין האזורים האלה על סמך המקום שבו אתם מסתכלים. התאמה דינמית זו מספקת חוויה ויזואלית חלקה, בין אם אתם צופים בנוף של רכס הרים מרוחק, בודק מפה או קוראים ספר ליד החוף.

היתרונות של משקפי שמש מולטיפוקל

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של משקפי שמש אלו הוא הגנת העיניים המקיפה שהם מציעים. משקפי שמש אלה מצוידים בהגנה מפני קרינת UV, המגנים על העיניים שלכם מההשפעות המזיקות של קרניים אולטרה סגולות. חשיפה ממושכת לקרני UV עלולה להוביל לבעיות עיניים חמורות כגון קטרקט, ניוון מקולרי ופוטוקרטיטיס.

על ידי שילוב הגנת UV בעדשות המתקנות גם ראייה למרחקים מרובים, משקפי שמש מסוג מולטיפוקל מספקים פתרון הוליסטי לבריאות העיניים. פונקציונליות כפולה זו מבטיחה שלא תצטרך להתפשר בין הגנה על העיניים לבין ראייה ברורה.

משקפי שמש מולטיפוקליים מונעים את הצורך להחליף בין זוגות משקפיים מרובים. עבור אלה עם פרסביופיה, הטרחה של נשיאת משקפי שמש ומשקפי קריאה נפרדים יכולה להיות די לא נוחה. עדשות מולטיפוקל עוזרות להפוך את צורך בהחלפת המשקפיים שלכם לזוג משקפי שמש מסוגנן אחד, מפשטות את שגרת היום ומשפרות את הנוחות הכללית. הרי עכשיו לא תצטרכו להיסחף לכל מקום עם זוג משקפיים נוסף.

תארו לעצמכם שאתם יכולים לנהוג, לקרוא וליהנות מפעילויות חוצות מבלי להחליף כל הזמן משקפיים. משקפי שמש מולטיפוקל מציעים חוויה חלקה זו, מה שהופך אותם לאביזר הכרחי עבור אלה עם דרישות ראייה שונות.

מסגרות פאשן-פורוורד

חלפו הימים שבהם משקפיים פונקציונליים פירושם להתפשר על סגנון. משקפי שמש המשלבים גם מולטיפוקל זמינים במגוון רחב של מסגרות אופנתיות, המאפשרות לכם לבטא את הסגנון האישי תוך כדי הנאה מהיתרונות המעשיים של טכנולוגיית העדשות המתקדמת. מטייסים קלאסיים ועד מסגרות אופנתיות לעין חתול, בטוח ימצא זוג  שיתאימו לכל טעם.

האפשרויות המסוגננות הללו אומרות שאתם יכולים להיראות טוב ולראות היטב, מה שהופך אותם לשילוב מושלם של אופנה ופונקציונליות. בין אם אתם מוזמנים לאירוע כמו חתונה, מבלים בחוף ים או  ליד הבריכה, אתם יכולים לעשות זאת בביטחון ובבהירות.

בנוסף למסגרות מסוגננות, משקפי שמש אלו מציעים מגוון אפשרויות להתאמה אישית של עדשות. ניתן לבחור בין גוונים, ציפויים וחומרים שונים שיתאימו בדיוק לאורח החיים ולהעדפותיכם. עדשות מקוטבות, למשל, מפחיתות סנוור ממשטחים מחזירי אור, כמו מים, שלג.

אפשרויות נוספות כוללות עדשות פוטוכרומיות המתאימות את הגוון שלהן בהתאם לרמת אור השמש, ומספקות נראות אופטימלית בתנאי אור משתנים. התכונות הניתנות להתאמה אישית אלו מבטיחות שמשקפי השמש מותאמים בצורה מושלמת לצרכים ולפעילויות הספציפיים של המשתמש.

לשאלות או התייעצות בנושא משקפי שמש מולטיפוקל אתם מוזמנים לצלצל אלינו:

  03-9310327 

או להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הטכנולוגיה שמאחורי עדשות מולטיפוקל

פיתוח עדשות מולטיפוקל כולל הנדסת דיוק וטכנולוגיה אופטית מתקדמת. כל עדשה מעוצבת בקפידה כדי להבטיח מעברים חלקים בין אזורי מוקד שונים, תוך מזעור עיוות חזותי ומקסום נוחות. רמה גבוהה זו של אומנות מבטיחה שהלובשים יחוו ראייה ברורה וחדה בכל המרחקים.

העדשות עשויות בדרך כלל מחומרים קלים ועמידים כמו פוליקרבונט או Trivex  המציעים עמידות מצוינת בפני פגיעות והגנה מפני קרינת .UV  שילוב זה של חומרים מתקדמים ועיצוב חדשני הופך את משקפי השמש לחזקים ויעילים כאחד.

למי מתאמים משקפי שמש מולטיפוקל?

חובבי חוץ פעילים

משקפי שמש אלו מועילים במיוחד עבור חובבי חוץ פעילים. בין אם אנשים, שאוהבים טיולים רגליים, רכיבה על אופניים, כמובן גם לאנשים שפשוט אוהבים לבלות בחוף הים. הם מספקים את תיקון הראייה הדרוש תוך הגנה על העיניים שלהם מקרני UV מזיקות. הנוחות של זוג משקפי שמש אחד שעונה על כל צורכי הראייה הופכת אותם לאידיאליים עבור בעלי אורח חיים פעיל.

אנשי מקצוע ונוסעים יומיומיים

עבור אנשי מקצוע ונוסעים יומיומיים, משקפי שמשבשילוב מולטיפוקל מציעים פתרון פרקטי לאתגרים של דרישות חזותיות שונות. בין אם אתם נוהגים לעבודה, קוראים מסמכים בחוץ או משתתפים בפגישות באור שמש בהיר, משקפי השמש הללו מספקים את הבהירות וההגנה הדרושים לכם כדי להישאר ממוקדים ופרודוקטיביים.

אנשים עם פרסביופיה

פרסביופיה הוא מצב שכיח הקשור לגיל שבו העיניים מאבדות בהדרגה את היכולת להתמקד בעצמים קרובים. במקרים כאלו, משקפיי שמש עם עדשות מולטיפוקליות יכולים לספק ראייה ברורה למרחקים מרובים, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור אנשים הזקוקים לתיקון לראייה לקרוב ולרחוק כאחד.

נהגים 

נהגים נהנים ממשקפיים מולטיפוקל עם הגנה מפני אור שמש וקרינה UV מכיוון שהם יכולים לראות בבירור את הכביש ואת לוח המחוונים מבלי צורך להחליף משקפיים. העדשות הפרוגרסיביות מסייעות בקריאת מכשירי GPS או מפות תוך שמירה על ראייה ברורה למרחק.

אנשים שחווים עומס עיניים

בנוסף משקפיים אלו יכולים לעזור להפחית את עומס העיניים על ידי מתן התיקון הדרוש לראייה לקרוב ולרחוק ללא צורך במעבר בין זוגות משקפיים שונים.

כל מי שזקוק לתיקון ראייה למרחקים מרובים

 כל מי שדורש להרכיב משקפיים עם מרשמים שונים למרחקים שונים יכול ליהנות מהנוחות והיעילות של משקפיים, שמייתרים את הצורך במספר זוגות משקפיים. בסך הכל, משקפי שמש כוללים מולטיפוקל שימושיים במיוחד עבור אלו עם פרסביופיה או כל מי שזקוק לתיקון ראייה רב-תכליתי תוך כדי הנאה מהיתרונות של משקפי שמש בחוץ.

משקפי שמש מולטיפוקל מחיר

יש לא מאט שאלות הקשורות לנושא של מחיר משקפי שמש עם עדשות מולטיפוקל. אבל יחד עם את חשוב להבין, שמחיר תלוי בהמון דברים: כמו חברה של עדשות, סוג של העדשה, מסגרת ועוד. מה שבטוח מומלץ, זה לא לוותר על האיכות, הרי מדובר על העיניים שלכם.  

יחד עם זאת אם כבר רכשתם דבר איכותי, אז תשמרו עליו היטב. כדי לשמור על הביצועים ואריכות החיים של משקפיים שלכם, חיוני לנקות אותם כראוי. השתמשו במטלית מיקרופייבר ובתמיסה לניקוי עדשות כדי לנגב בעדינות כתמים ופסולת. הימנעו משימוש בכימיקלים קשים או חומרים שוחקים העלולים לגרום נזק לעדשות או לציפויים. ההמלצה החמה, זה לברר אצל אנשי מקצוע באופטיקה לגבי טיפול הולם במשקפיים שרכשתם.

ניקוי קבוע לא רק שומר על משקפי השמש שלכם במיטבם, אלא גם מבטיח שתהנו מראייה ברורה וללא הפרעה בכל עת. טיפול ותחזוקה נאותים יכולים להאריך משמעותית את חיי המשקפיים שלכם, מה שהופך אותם להשקעה יקרת ערך.

כמובן, כאשר משקפיים לא בשימוש, אחסנו אותם במארז מגן כדי למנוע שריטות ונזקים. הימנעו מהצבתם עם הפנים כלפי מטה על משטחים או השארתם בטמפרטורות קיצוניות, מכיוון שהדבר עלול לעוות את המסגרות והעדשות. נרתיק קשיח מספק את ההגנה הטובה ביותר, שומר על משקפי השמש מפני פגיעות ומפגעים סביבתיים.

משקפיים עם עדשות מתכהות

העתיד של משקפי שמש "ALL IN ONE"

חידושים באופק

העתיד של משקפי שמש עם מולטיפוקל נראה מבטיח, עם התקדמות מתמשכת בטכנולוגיית העדשות והחומרים. חידושים כגון שילוב מציאות רבודה (AR) ועדשות חכמות עם תכונות אדפטיביות נבדקים, ומציעים אפשרויות מרגשות לחוויות חזותיות משופרות. פיתוחים אלו יכולים לספק נוחות ופונקציונליות רבה עוד יותר, מה שהופך את משקפי השמש המולטיפוקל לאביזר חיוני עבור הצרכן המתמצא בטכנולוגיה.

זמינות ונגישות 

ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, הנגישות והזמינות של משקפי שמש אלו צפויים להשתפר. זמינות רחבה יותר ותמחור תחרותי יותר יהפכו את פתרונות המשקפיים המתקדמים הללו לנגישים לקהל רחב יותר, ויבטיחו שיותר אנשים יוכלו ליהנות מהיתרונות  שלהם.

ברור לכולםף שמשקפיים אלו מייצגים את הפתרון האולטימטיבי למשקפיים למי שמחפש גם תיקון ראייה וגם הגנה מהשמש. טכנולוגיית העדשות המתקדמת, העיצובים המסוגננים והאפשרויות הניתנות להתאמה אישית הופכים אותן לבחירה רב-תכליתית ומעשית למגוון רחב של פעילויות וסגנונות חיים. בין אם אתה חובב חוצות, איש מקצוע עסוק, או פשוט מישהו שמעריך ראייה ברורה ובריאות עיניים, משקפי שמש מולטיפוקל מציעים שילוב משכנע של יתרונות המשפרים את חיי היומיום שלכם.

השקעה בזוג משקפיים גם הן גם משקפי שמש וגם מולטיפוקל היא השקעה בראייה וברווחה הכללית. עם התקדמות מתמשכת והגברת הנגישות, משקפי השמש החדשניים הללו אמורים להפוך למרכיב עיקרי במשקפיים מודרניים, שיעזרו לראות בבהירות ובנוחות בכל מצב.

איפה ניתן למצוא משקפי שמש מולטיפוקל באזור מרכז?

אצלנו, באופטיקה בורוכוב אתם תקבלו שירות מהיר ואיכותי מא' עד ת'. צוות שלנו מנוסה ומקצועי, כולל אופטומטריסטים מוסמכים, אורטופטיסטית מוסמכת ישמח לסייע לכם בהתאמה של עדשות ומסגרות של משקפיים בהתאם לצורך שלכם ותקציב. כמו כן, מוזמנים ליהנות ממעבדה המאובזרת בציוד מתקדם המאפשר לתקן את רוב סוגי המשקפיים.

לפרטים נוספים ויצירת קשר אנא חייגו:

  03-9310327 

מחכים לכם!

מוזמנים לשתף

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button