אופטיקה בורוכוב מונגשת לבעלי מוגבלויות על פי חוק.

אופטיקה בורוכוב מונגשת לבעלי מוגבלויות על פי חוק.

עדשות מגע
חודשיות

עדשות מגע
חודשיות

עדשות מגע חודשיות

עדשות מגע חוללו מהפכה בדרך שבה מיליוני אנשים מתקנים את הראייה שלהם, ומספקות חלופה נוחה ונוחה למשקפיים. בין הסוגים השונים הזמינים, עדשות מגע חודשיות בולטות באיזון של עלות-תועלת ושימושיות. 

עדשות מגע חודשיות מציעות דרך ביניים בין עדשות חד פעמיות לעדשות "קבועות". הן נועדו ללבוש עד 30 יום, מה שהופך אותן לבחירה חסכונית עבור משתמשים רבים. אורך החיים הזה לא בא על חשבון הנוחות או איכות הראייה. להיפך, עדשות חודשיות מודרניות עשויות מחומרים מתקדמים המבטיחים שהעיניים שלכם ירגישו בנוח ויתפקדו היטב.

יתרה מכך, עדשות חודשיות הן יתרון במיוחד למי שמעדיף את השגרה של לוח החלפות חודשי. זה יכול לפשט את חייכם, מכיוון שאתם צריכים לזכור להחליף את העדשות פעם בחודש, שלא כמו עדשות יומיות המחייבות להחליף לזוג חדש בכל יום.

 

מה טוב בעדשות מגע חודשיות?

אחת התכונות העיקריות לפופולריות של עדשות מגע חודשיות היא הנוחות שהן מציעות. היצרנים משתמשים בחומרים חדשניים כמו סיליקון הידרוג'ל, המאפשר יותר חמצן להגיע לקרנית בהשוואה לעדשות הידרוג'ל מסורתיות. חדירות חמצן גבוהה זו מפחיתה את הסיכון לגירוי עיניים ויובש, מה שהופך אותן מתאימות ללבוש יומיומי ממושך.

בנוסף, עדשות חודשיות מאופיינות לרוב במשטחים מיוחדים המשפיעים על לחות. המשמעות היא שהן שומרות על לחות של העיין טוב יותר, ומספקים חווית לבישה נוחה גם בסביבות יבשות או בזמן מסך ממושך. כתוצאה מכך, אתם יכולים ליהנות מראייה ברורה ונוחה לאורך כל היום, ללא אי הנוחות הכרוכה בטכנולוגיות עדשות ישנות יותר.

כאשר בוחנים את העלות של עדשות מגע, עדשות חודשיות מופיעות לרוב כפתרון חסכוני. למרות שהעלות המוקדמת עשויה להיראות גבוהה יותר בהשוואה לחפצים חד פעמיים, ההוצאה הכוללת יכולה להיות נמוכה יותר. הסיבה לכך היא שזוג בודד של עדשות חודשיות מחליף את מה שיהיה מחזור רכישה יומי או דו-שבועי.

יתרה מכך, מכיוון שצריך לרכוש רק שנים עשר זוגות עדשות בשנה, ההשפעה הסביבתית מצטמצמת בהשוואה לסילוק עדשות יומיות. זה הופך עדשות חודשיות לא רק לאופציה ידידותית לתקציב אלא גם לבחירה מודעת לסביבה. בנוסף, מותגים רבים מציעים חבילות ערך או שירותי מנוי שיכולים להוזיל עוד יותר את העלות ולהבטיח שלעולם לא נגמרות העדשות.

בסוף כל יום, הסירו את העדשות ונקו אותן בתמיסה המיעודת לכך.  ולאחר מכן שטפו אותן בתמיסה טרייה לפני אחסנתן במארז נקי של עדשות מלא בתמיסה חדשה.

שמירה על עדשות היא פשוטה ויכולה להפוך במהירות לחלק משגרת היומיום של המשתמש. טיפול נכון הוא חיוני כדי להבטיח את אורך החיים והבטיחות של העדשות שלכם. בסוף כל יום יש להסיר עדשות, לנקות בתמיסה רב תכליתית ולאחסן במארז נקי של עדשות מלא בתמיסה טרייה.

ניקוי העדשות מסיר משקעי חלבון, חיידקים ושאר פסולת שיכולים להצטבר במהלך היום. פתרונות ניקוי מודרניים מתוכננים להיות יעילים וקלים לשימוש, ולרוב דורשים רק כמה דקות מזמנכם. על ידי הקפדה על שגרה זו, תוכלו להבטיח שהעדשות יישארו נוחות ובטוחות להרכבה לאורך כל החודש.

עדשות מגע חודשיות זמינות במגוון רחב של מרשמים, כולל אפשרויות לסובלים מאסטיגמציה ופרסביופיה. מכיוון, שיש כל כך ווריאציות של עדשות חודשיות, זה מסייע לרוב האנשים למצוא עדשות חודשיות שמתאימות לצרכי הראייה הספציפיים שלהם. בנוסף, ההתקדמות בטכנולוגיית העדשות הובילה לאפשרויות עם תכונות משופרות כגון הגנת UV וסינון אור כחול.

תכונות נוספות אלו יכולות לשפר משמעותית את בריאות העיניים והנוחות הכללית של המשתמשים, במיוחד עבור אלה המבלים שעות ארוכות בחוץ או מול מסכים דיגיטליים. עם עדשות חודשיות, הם יכולים ליהנות מראייה חדה וברורה המותאמת לדרישות הייחודיות, מה שהופך אותן לבחירה רב-תכליתית עבור רבים.

עבור מטיילים רבים, עדשות חודשיות יכולות להיות נוחות להפליא. בניגוד למוצרים חד פעמיים, הדורשים ממך לארוז מספר רב של זוגות עדשות, עדשות מגע מסוג חודשיות מפחיתות את התפזורת ומפשטות את האריזה. אתם צריכים להביא רק כמה זוגות ובקבוק תמיסת עדשות בגודל נסיעות.

יתרה מזאת, העמידות של עדשות חודשיות פירושה שהן יכולות לעמוד בקשיים של נסיעות טוב יותר מאשר עדשות יומיות חד פעמיות. בין אם אתם מטיילים בהרים או חוקרי עיר שוקקת חיים, אתם יכולים להיות בטוחים, שעדשות יספקו ראייה ונוחות עקביות. זה הופך אותם לבחירה מצוינת עבור אלה עם אורח חיים פעיל.

לשאלות או התייעצות בנושא עדשות מגע חודשיות אתם מוזמנים לצלצל אלינו:

  03-9310327 

ניתן גם להשאיר הודעה ונחזור אלכם בהקדם

 

האם לעדשות חודשיות יש חסרונות?

למרות היתרונות הרבים שלהם, לחלק מהאנשים יש חששות לגבי השימוש בעדשות מגע חודשיות. דאגה נפוצה אחת היא הסיכון לדלקות עיניים עקב טיפול לא נכון בעדשות. עם זאת, על ידי ביצוע נהלי הניקוי והאחסון המומלצים, ניתן למזער את הסיכון לזיהום. חשוב גם להחליף את נרתיק העדשות באופן קבוע ולהימנע משימוש במי ברז כדי לשטוף את העדשות או המארז.

דאגה נוספת היא העלות הראשונית של רכישת עדשות חודשיות וחומרי ניקוי. בעוד שההשקעה מראש גבוהה יותר מהחד פעמיות, החיסכון והנוחות לטווח ארוך גוברים לרוב על ההוצאה הראשונית הזו. 

עדשות מגע חודשיות

ביצוע המעבר: טיפים למשתמשים חדשים

אם אתם שוקלים לעבור לעדשות מגע חודשיות, יש כמה טיפים שיבטיחו מעבר חלק.

  1. ראשית, בצעו בדיקת עיניים יסודית והתייעצות עם האופטומטריסט. הם יכולים לעזור לקבוע את הסוג הטוב ביותר של עדשות חודשיות לצרכי הראייה ולאורח החיים שלכם.

  2. לאחר מכן, הכירו את שגרת הטיפול הנכונה. זה אולי נראה מרתיע בהתחלה, אבל עם התרגול, זה הופך לשגרה הטבעית שלכם. השתמשו בתזכורת לוח שנה להחלפת העדשות בכל חודש, ותמיד תשמרו, שיהיו בהישג יד עדשות ותמיסה רזרביות.

  3. לבסוף, תנו לעצמכם זמן להסתגל. זה עלול לקחת כמה ימים ואפילו שבועות להתרגל לתחושת העדשות בעיניים ולשגרת הטיפוח היומיומית. סבלנות והתמדה הם המפתח ליהנות מהיתרונות הרבים שמציעות עדשות מגע חודשיות.

שאלות נפוצות בנושא עדשות מגע חודשיות

עדשות מגע חודשיות מיועדות לשימוש יומיומי עד 30 יום. לאחר תקופה זו, יש להחליף אותם בזוג חדש. עדשות אלו עשויות מחומרים עמידים שיכולים לעמוד בניקוי ובלאי יומיומי.

בסוף כל יום, הסירו את העדשות ונקו אותן בתמיסה המיעודת לכך.  ולאחר מכן שטפו אותן בתמיסה שוב ותאחסנו במארז נקי של עדשות  עם בתמיסה נקייה

מומלץ להחליף את כיסויי העדשות כל כמה חודשים, ( בערך 3 חודשים) כדי להפחית את הסיכון לזיהום. אבל יתרה מכך, חשוב להפקיד תמידלנקות גם את הקופסא לעדשות עם תמיסת עדשות (לעולם אל מי ברז). לאחר הניקוי ותנו לה להתייבש.

 

ההמלצה החמה, היא לא לישון עם עדשות בלילה, אלא אם יש לכם עדשות, המיועדות לכך( בדרך כלל אלו עדשות מיוחדות). שינה עם עדשות מגבירה את הסיכון לדלקות עיניים וסיבוכים.

אם אתם חווים אי נוחות, אדמומיות או ראייה מטושטשת, הסירו את העדשות מיד ובדקו אותן לאיתור נזק או פסולת. אם אי הנוחות נמשכת, פנו לאופטומטריסט . לעולם אל תמשיכו להרכיב עדשות הגורמות לכאב או לגירוי.

עדשות חד פעמיות יומיומיות מיועדות ליום אחד ואז מושלכות. הן מציעות נוחות והיגיינה מקסימלית. עדשות חודשיות חסכוניות יותר ודורשות ניקוי ואחסון יומיומי. הבחירה תלויה באורח החיים, בתקציב ובצורכי טיפול בעיניים.

לרב- כן. עדשות חודשיות זמינות למגוון רחב של מרשמים, כולל אלו לאסטיגמציה (עדשות טוריות) ופרסביופיה (עדשות מולטיפוקל). אופטומטריסט  מקצועי יכול לעזור לקבוע את סוג העדשות הטוב ביותר לצרכי הראייה שלכם.

הקפידו תמיד על זוג עדשות רזרבי וגם משקפיים כגיבוי. אם העדשה נאבדה או נפגעה, השתמשו בזוג הגיבוי ופנו לאופטומטרסיט לצורך קבלת החלפה.

ישר לאחר התעוררות, אתם צריכים להסיר את העדשות, להיעזר בטיפות ולהתייעץ עם אופטומטריסט.

בעת בחירת עדשות חודשיות, קחו בחשבון גורמים כמו המרשם שלכם, רגישות העיניים, אורח החיים והתקציב. תכונות מתקדמות כמו חדירות חמצן גבוהה, שימור לחות והגנה מפני קרינת UV יכולות לשפר את הנוחות ואת בריאות העיניים.

עדשות מגע חודשיות הן בחירה פופולרית בשל איזון הנוחות והעלות-תועלת שלהן. על ידי הבנה כיצד לטפל בהם ולהשתמש בהם כראוי, אתo יכולho ליהנות מראייה ברורה ונוחה. פעלu תמיד לפי העצות וההנחיות של איש מקצוע כמו אופטומטריסט או רופא עיניים כדי לשמור על בריאות העיניים וביצועי העדשות. אם יש לכם שאלות נוספות, התייעצו עם האופטומטריסט שלנו.

איפה קונים עדשות מגע חודשיות?

לצורך התאמה ורכישה של עדשות אתם מוזמנים לבקר באחד מסניפים של אופטיקה בורוכוב באזור המרכז. באופטיקה תמצאו מגוון שירותים ללקוחותיה וביניהם גם בדיקת עיניים, התאמה של עדשות מגע או /ו משקפיים. אנחנו מציעים ללקוחות עדשות מגע איכותיות של חברות ידועות. ברשותינו גם המעבדה המתקדמת והמאובזרת ביותר.

לפרטים נוספים ויצירת קשר אנא חייגו:

03-9310327 

או ביקרו אותנו

מוזמנים לשתף

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button