אופטיקה בורוכוב מונגשת לבעלי מוגבלויות על פי חוק.

אופטיקה בורוכוב מונגשת לבעלי מוגבלויות על פי חוק.

משקפי שמש של דולצ'ה וגבאנה
(Dolce & Gabbana)

תיקון
משקפיים

מורשת של אומנות איטלקית – משקפי שמש של דולצ'ה וגבאנה  

משקפי שמש הם יותר מסתם אביזר פרקטי; הם חתיכת אמירה, סמל לסגנון, ומגן מפני בוהק השמש. כשזה מגיע למשקפי יוקרה, מותגים מעטים תופסים את המהות של תחכום וזוהר ממש כמו דולצ'ה וגבאנה. משקפי השמש של דולצ'ה וגבאנה, הידועים באומנות ללא דופי, בעיצובים הנצחיים וההקפדה על הפרטים הקטנים, הפכו לשם נרדף ליוקרה ואלגנטיות.

חברת דולצ'ה וגבאנה, נוסדה על ידי דומניקו דולצ'ה וסטפנו גבאנה ב-1985, ביססה את עצמה כאחד מבתי האופנה האייקוניים בעולם. מושרשים במורשת ובאומנות האיטלקית, משקפי השמש של המותג מגלמים את תמצית היוקרה האיטלקית. כל זוג מעוצב בקפידה תוך שימוש בחומרים המשובחים ביותר ובטכניקות מלאכותיות, מה שמבטיח איכות ועמידות כאחד.

מטייסים קלאסיים ועד למסגרות גדולות במיוחד, דולצ'ה וגבאנה מציעה מגוון רחב של סגנונות שיתאימו לכל טעם ואירוע. בין אם אתם מתרווחים לצד הבריכה או משתוללים ברחובות העיר, זוג משקפי שמש של דולצ'ה וגבאנה מוסיפים נופך מיידי של תחכום לכל אנסמבל.

עיצובים איקוניים: הצצה אל יוקרה

אחד מסימני ההיכר של משקפי השמש של דולצ'ה וגבאנה הוא העיצובים האייקוניים שלהם. שואב השראה מאמנות, תרבות ומהשורשים הסיציליאניים של המותג, כל זוג משדר תחושה של שפע ופיתוי. לוגו החתימה של DG, מעוטר בקריסטלים או חרוט על מסגרות מתכת אלגנטיות, משמש כסמל ליוקרה ויוקרה.

הנטייה של המותג לקישוטים נועזים ופרטים מורכבים מבדילה את משקפי השמש שלו מהשאר. ממוטיבים מקושטים בהשראת הבארוק ועד למבטא זהב מפואר, כל זוג מספר סיפור של פזרנות ואלגנטיות. בין אם מעוטרים בקריסטלים נוצצים או מעוטרים בדוגמאות תחרה מורכבות, משקפי השמש של Dolce & Gabbana הם עדות למחויבות של המותג לפרוץ את גבולות העיצוב.

משקפי השמש של דולצ'ה וגבאנה כבר מזמן אהובים על סלבריטאים ואייקוני אופנה. מהוליווד ועד לדוגמניות-על בינלאומיות, משקפי המותג עיטרו את פניהם של כמה מהאנשים המסוגננים ביותר בעולם. בין אם נצפו על השטיח האדום או נפלו על ידי פפראצי ברחובות מילאנו, משקפי השמש של דולצ'ה וגבאנה הם מועדפים רב שנתי בקרב האליטה האופנתית.

מפורסמות כמו ביונסה, ריהאנה וג'ניפר לופז כולן נצפו כשהן משקפי שמש של דולצ'ה וגבאנה, מה שמחזק עוד יותר את מעמדו של המותג כסמל של יוקרה וזוהר. עם העיצובים הנצחיים והאומנות המושלמת שלהם, אין זה פלא שמשקפי השמש של דולצ'ה וגבאנה הם אביזר חובה למי שחושק באור הזרקורים.

משקפי שמש דולצ'ה וגבאנה נשים

לאישה שמעריכה אלגנטיות קלאסית, דולצ'ה וגבאנה מציעה מגוון עיצובים נצחיים בניהם גם טייסים. הסגנון האיקוני הזה מחמיא למגוון צורות פנים, מה שהופך אותו למרכיב עיקרי במלתחה של כל אישה. עם מסגרות מתכת אלגנטיות ופרטים מאופקים, הטייסים של דולצ'ה וגבאנה פשוט מושלמים.

 

למי שמעדיפה מראה נשי ושובב יותר, מסגרות עין החתול של דולצ'ה וגבאנה הן הבחירה המושלמת. משקפי עין החתול מאופיינים בפינות המפותחות ובצורה המוגזמת שלהם, מוסיפים נופך של זוהר בהשראת וינטג' לכל בגד. בין אם מעוטרים בקישוטים עדינים או בהדגשי מתכת אלגנטיים, המסגרות של דולצ'ה וגבאנה מבטיחות אמירה.

לאישה שלא מפחדת להתבלט מהקהל, דולצ'ה וגבאנה מציעה מגוון מסגרות אוברסייז המשדרות ביטחון וסטייל. עם צורות נועזות ופרטים המושכים את העין, המשקפיים האלה מייצגים אמירה בלי לומר מילה. בין אם מעוטרים בדוגמאות עזות, צבעים מרהיבים או קישוטים מורכבים, המסגרות הגדולות של דולצ'ה וגבאנה מושלמות לאישה שרוצה לעשות רושם נועז.

למראה שיקי ומתוחכם כאחד, המסגרות העגולות של דולצ'ה וגבאנה הן הבחירה המושלמת. עם צורתם הנצחית והאלגנטיות המאופקת, המשקפיים הללו מושלמים לאישה שמעריכה סגנון קלאסי. בין אם עשויות מתכת חלקה או אצטט יוקרתי, המסגרות העגולות של דולצ'ה וגבאנה מוסיפות מגע של עידון לכל אנסמבל.

למי שמעריך את הדברים הבולטים יותר בחיים, דולצ'ה וגבאנה מציעה משקפיים מעוטרים בעיטורי קריסטל יוקרתיים. מאבני חן נוצצות ועד גבישי סברובסקי מנצנצים, המשקפיים האלה מוסיפים נופך של שפע לכל מראה. בין אם בשילוב עם תלבושת יומיומית או לאנסמבל ערב זוהר, המשקפיים המעוטרים בקריסטל של דולצ'ה וגבאנה בטוח יהפכו את הראש לכל מקום שתלך.

 

משקפי שמש דולצ'ה וגבאנה גברים

עבור האיש שמעריך תחכום נצחי, דולצ'ה וגבאנה מציעה מבחר טייסים קלאסיים ומשקפיים בסגנון קלאבמאסטר. עם הצלליות האיקוניות שלהם ומסגרות האלגנטיות שלהם, הסגנונות הללו משדרים אלגנטיות ורבגוניות ללא מאמץ. בין אם אתם מתלבשים ליום טיול מזדמן או לאירוע רשמי, הטייסים או הקלאבמאסטרים של דולצ'ה וגבאנה הם התגלמות הסגנון הנצחי.

עבור טוויסט עכשווי על משקפיים קלאסיים, דולצ'ה וגבאנה מציעים משקפיים עם מסגרת מרובעת, המשדרים תחכום מודרני. עם הקווים הנקיים והצורות הנועזות שלהם, המשקפיים האלה מוסיפים נופך של סגנון עצבני לכל אנסמבל. בין אם עשויות מאצטט חלק או מתכת קלת משקל, המסגרות המרובעות של דולצ'ה וגבאנה מושלמות לגבר שרוצה להצהיר.

לגבר הפעיל שמעריך גם סגנון וגם פונקציונליות, דולצ'ה וגבאנה מציעה מגוון מסגרות עוטפות המשלבות אסתטיקה ספורטיבית עם עיצוב שיקי. עם הסגנון העוטף והמבנה קל המשקל שלהם, משקפיים אלה מספקים נוחות והגנה ללבישה לאורך כל היום. בין אם אתם עולים על המדרונות או מטיילים ברחובות העיר, המסגרות העוטפות של דולצ'ה וגבאנה הן השילוב המושלם של אופנה ופונקציה.

גם לגברים, חברה מציעה מבחר מסגרות אוברסייז שמשדרות ביטחון וסטייל. עם הצורות הנועזות והעיצובים המושכים את העין, המשקפיים האלה מושכים תשומת לב בכל מקום שגבר הולך. בין אם מעוטרים בדפוסים נועזים או בגימורים מט אלגנטיים, המסגרות הגדולות של דולצ'ה וגבאנה מושלמות לגבר שרוצה להתבלט מהקהל.

לגברים שמעריכים פרטים מיוחדים, דולצ'ה וגבאנה מציעה משקפיים המעוטרים בדוגמאות  יוקרתיות ובהדגשי מתכת אלגנטיים. הקישוטים העדינים הללו מוסיפים נופך של תחכום לכל מראה, מה שהופך אותם לבחירה המושלמת עבור הג'נטלמן בעל הבחנה. 

דולצ'ה וגבאנה ידועים כפורצים את גבולות העיצוב, ואוסף משקפי הראייה שלהם אינו יוצא מן הכלל. מצורות גיאומטריות נועזות ועד חומרים חדשניים, משקפי ראייה אלו הם עדות למחויבות המותג לחדשנות ויצירתיות.

תכונה בולטת של משקפי הראיה מספר של דולצ'ה וגבאנה היא השימוש שלהם בחומרים לא שגרתיים כמו סיבי פחמן או טיטניום. חומרים קלים אך עמידים אלו לא רק מוסיפים יתרון מודרני למסגרות אלא גם מבטיחים נוחות ואריכות ימים.

למי שמעדיף גישה מינימליסטית יותר למשקפיים, דולצ'ה וגבאנה מציעה מגוון עיצובים אלגנטיים ומאופקים. עם קווים נקיים, מיתוג עדין וצבעים עמומים, משקפי הראייה הללו משדרים תחכום מבלי להיות נוצצים מדי.

לשאלות או התייעצות בנושא רכישת משקפי שמש של דולצ'ה וגבאנה מוזמנים לצלצל אלינו:

  03-9310327 

השקעה נצחית: איכות מתמשכת

השקעה בזוג משקפי שמש של דולצ'ה וגבאנה היא לא רק רכישה; זו השקעה באיכות, סגנון ואומנות שתחזיק מעמד לאורך שנים. משקפי השמש הללו, שעוצבו לעמוד במבחן הזמן, מעוצבים בדיוק ותשומת לב לפרטים, מה שמבטיח שהם ישמרו על הפיתוי והאלגנטיות שלהם עונה אחר עונה.

בנוסף למשיכה האסתטית שלהם, משקפי השמש של Dolce & Gabbana מתוכננים גם עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר כדי להבטיח הגנה מקסימלית לעיניים שלכם. עם עדשות עמידות UV וציפויים מקוטבים, משקפי שמש אלו מספקים בהירות והגנה מעולים מפני קרני UV מזיקות. בין אם אתם סופגים את השמש על החוף או מנווטים ברחובות ערים סואנים, אתם יכולים לסמוך על כך שהעיניים שלכם מוגנות מפגיעה מבלי להתפשר על הסגנון.

אז למה להסתפק במשקפי שמש רגילים כשאפשר לגוון את הסגנון שלך עם דולצ'ה וגבאנה?

 

איפה ניתן לתקן משקפי שמש של דולצ'ה וגבאנה (Dolce & Gabbana) במרכז

אצלנו באופטיקה בורוכוב תמצאו מגוון עשיר של דוגמאות משקפי שמש ממותגים המובילים כולל דולצ'ה וגבאנה (Dolce & Gabbana), Prada, Ray Ban, Balenciaga ועוד…

לצורך בחירה ורכישת משקפי שמש איכותיים אתם מוזמנים להגיע לאחד הסניפים שלנו או ליצור קשר טלפוני עם הסניף הקרוב אליכם.

*סניף מרכז העיר אורלוב 72 פ"ת 

*סניף אם המושבות 

לפרטים נוספים ויצירת קשר אנא חייגו

  03-9310327 

מחכים לכם!

מוזמנים לשתף

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button